×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
گردهمایی رزمندگان مهمترین برنامه هیات رزمندگان اسلام چغادک

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهر چغادک گفت: مهمترین برنامه های پیش روی این هیات در هفته دفاع مقدس گردهمایی رزمندگان شهر چغادک، برگزاری مراسم سخنرانی و غبار روبی قبور مطهر شهداء و سرکشی به خانواده شهداء، جانبازان و رزمندگان این شهر می باشد

به گزارش "چغادک نیوز"،  جلسه هیات رزمندگان اسلام شهر چغادک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور اعضاء برگزار شد و احمد منصوری مسئول این هیات در حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان به تشریح برنامه های این هیات در هفته دفاع مقدس و عملکرد یکساله خود پرداخت.

 

 

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهر چغادک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به اینکه همزمان با تشییع پیکر دو شهید گمنام شهر چغادک با استعانت از آنها کار خود را در این هیات آغاز کرده است بیان داشت: سرگرد پاسدار رضا اوژن همیشه به ما لطف و عنایت ویژه ای داشته است و برنامه های خود را همیشه با همکاری بی نهایت این حوزه به پیش برده ایم.

احمد منصوری در خصوص اهم برنامه های پیش روی این هیات در هفته دفاع مقدس گفت:مهمترین برنامه این هیات گردهمایی رزمندگان شهر چغادک در شهدای گمنام است که همراه با بیان خاطراتی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد و  برگزاری مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام هاشمی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه عالیشهر را در برنامه داریم.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های این هیات می توان به غبار روبی قبور مطهر شهداء و سرکشی به خانواده شهداء، جانبازان و رزمندگان اشاره کرد که در این هفته انجام خواهد شد.

منصوری با اشاره به اینکه این هیات هیاتی مردمی است از شورای شهر درخواست کرد: در این مرحله از شورای شهر درخواست داریم که در خصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه ها این هیات راکمک نمایند و با نظرات گهربار خود باعث رشد بهتر این هیات شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان چغادک نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات برادر منصوری در این هیات گفت: حوزه مقاومت  بسیج رمضان در تمام صحنه ها در کنارهیات رزمندگان خواهد بود و ما خود را سربازی می دانیم که در تمام عرصه ها همگام با هیات رزمندگان پیش خواهد رفت.

سرگرد پاسدار رضا اوژن با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهدای گمنام شهر چغادک گفت: چغادک دراستان مظلوم واقع شده است و می بایست با برگزاری مراسمات مختلف و بزرگ در سطح شهر چغادک و دعوت از چهره های شاخص و مسئولین سپاه استان توانمندی و حضور یکپارچه چغادکی ها را در تمام عرصه ها به مسئولین به اثبات برسانیم که در این راستا هیات رزمندگان می تواند نقش مهم و اساسی را داشته باشد.

در این جلسه عضو شورای شهر چغادک نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهداء گفت: امیدواریم با زنده نگه داشتن یاد شهداء و حضور فیزیکی در کنار رزمندگان ضمن ادای احترام به آنها این دین سنگین را بتوانیم ادا کنیم و پاسدار خون شهداء باشیم.

غلامرضا حیدری به این هیات پیشنهاد کرد: دعای کمیل در منازل شهداء  حداقل ماهی یکبار توسط این هیات برگزار شود و ازنیروهای قدیمی و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در جلسات و مراسمات استفاده شود که می تواند ضمن تقویت روحیه آنها باعث منشاء خیر و برکت این مجالس شود.

در ادامه این جلسه نیز دیگر اعضا پیشنهاداتی از جمله سرکشی مداوم به خانواده رزمندگان و جانبازان و شناسایی مشکلات آنها و تهیه لیست عملیاتهایی که چغادکی ها در آن نقش داشتند ومشخص نمودن سالروز شهادت هر یک از شهداء و بر گزاری مراسمات برای تک به تک آنها ، جمع آوری خاطرات رزمندگان و تهیه یک کتاب، نصب بنر با تصویر رزمندگان در سطح شهرو اجرای برنامه مدون خاطره گویی رزمندگان در سطح شهر ارائه دادند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false