×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
قبولی هشت هنرمند چغادکی در آزمون خوشنویسی

مسئول انجمن خوشنویسان چغادک گفت: هشت هنرجوی خوشنویس کارچغادکی با حضور در دوره مقدماتی خوشنویسی و قبولی در امتحانات، موفق به دریافت گواهینامه دوره مقدماتی از سوی انجمن خوشنویسی کشور خواهند شد

 
 
 

 

مظفرمظفری درگفتگو باخبرنگار "چغادک نیوز"، گفت: هشت نفرازهنرجویان شهر چغادک که در دوره خوشنویسی شرکت کرده بودند موفق شدند در آزمون این دوره نمره قبولی را کسب کنند که از طرف انجمن خوشنویسان کشور گواهینامه خود را دریافت خواهند کرد.

 

مسئول انجمن خوشنویسان چغادک افزود: خانمها محبوبه حکیم زارع، فاطمه خدری، زهره غلامی، آیدا مظفری، شیوا بازیاری، فاطمه پوربهی نیا، ایران پولادی و آقای محمود مظفری هنرمندانی هستند که در امتحانات قبول شده اند.

وی با بیان اینکه در اولین دوره از برگزاری کلاسها ۱۹ هنرجو داشته ام گفت:  دوره های خوشنویسی ۳ ماهه می باشد که هنرجویان پس از فراگیری می توانند در امتحانات شرکت کنند و دوره بعدی کلاسها نیز هم چنان ادامه دارد و دی ماه نیز آزمون سراسری آن برگزار خواهد شد.

مظفری  بیان داشت: دوره های خوشنویسی شامل مقدماتی، متوسطه و خوش می باشد که درآن خط نستعلیق با هنرجویان کار می شود و کسانی که سه دوره را گذرانیدند یکی از خط های شکسته، ثلث و نسخ را به عنوان خط دوم انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است: مظفر مظفری در یک حرکت فرهنگی و قابل تقدیر بیش از ۳ ماه می باشد که انجمن خوشنویسان را در چغادک پایه گذاری نموده است که کلاسهای این دوره در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در کتابخانه عمومی شهر چغادک دائر می باشد و شهریه این کلاسها نیز ۱۸۰ هزار ریال می باشد که ۷۰ هزار ریال از شهر بوشهر ارزان تر است و علاقمندان می توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن ۰۹۱۷۷۷۴۵۳۳۹ آقای مظفری تماس حاصل فرمایند.

 

http://8pic.ir/images/o13b8nbit9zhms0ct19p.jpg

http://8pic.ir/images/coaryms0edcjmvvallgi.jpg

http://8pic.ir/images/gfvyrkmtde2czq9qdcje.jpg

http://8pic.ir/images/nqswz76ha5necal6hzt6.jpg

http://8pic.ir/images/gt4mniooxh44t2yf6vrq.jpg

http://8pic.ir/images/trw5l2n31ue7taukjkly.jpg

http://8pic.ir/images/9hpj6l8gt7ci9hkcia6n.jpg

http://8pic.ir/images/ddek1zc7dbe8rkjyu8xj.jpg

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false