×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تجمع و حرکت بزرگ هیات های عزاداری در شهرچغادک

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرچغادک گفت: تجمع بزرگ هیات های عزاداری درمصلی نماز جمعه و حرکت بزرگ هیات های زنجیرزنی در روز جمعه برگزارمی شود

 
 
 
علی جمالی در گفتگو با "چغادک نیوز"، گفت: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) طبق برنامه ریزی به عمل آمده ظهرجمعه تجمع بزرگ هیات های عزاداری را با مداحی مداح اهل بیت علی بیات در مصلی نماز جمعه خواهیم داشت و عصر همان روز نیزحرکت بزرگ هیات های زنجیر زنی در ساعت ۱۸/۳۰ تا مسجد امام جعفرصادق(ع)برگزارمی شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر چغادک اضافه کرد: حرکت دسته های زنجیرزنی ازکل مساجد شهر آغاز و در نهایت به مسجد امام جعفر صادق(ع) ختم خواهد شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این آئین ابراز داشت: حرکت پر شورعزاداران در ایام صادقیه جهت وحدت رویه در برگزاری مراسمات و انجام همبستگی بین هیات ها می باشد که سبب اشاعه فرهنگ عزاداری و ارتقاء وجه فرهنگی و مذهبی درشهر خواهد شد .

جمالی در پایان خاطر نشان کرد: جهت برگزاری این آئین تدابیر ویژه ای اندیشه شده است و به بسیج، کلانتری و راهنمایی و رانندگی نیز ابلاغ شده است که جهت پوشش انتظامی و امنیتی این آئین در صحنه حضور داشته باشند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false