×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گلایه های تیم فوتبال پیام چغادک در مراسم تجلیل از آنها+تصویر

با پیشنهاد وهمت بخشدار مرکزی و توسط فرمانداری بوشهر مراسم تجلیل از تیم فوتبال پیام چغادک به مناسبت صعود به لیگ حذفی کشور برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  اتحاد جنوب -بتول سهراب پور؛ صبح امروز طی آئینی در محل فرمانداری بوشهر از بازیکنان، مربیان و مدیر عامل باشگاه پیام چغادک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

در این آئین فرماندار بوشهر، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان، قهرمانی تیم فوتبال چغادک در مسابقات حذفی استان و راهیابی به مسابقات لیگ حذفی فوتبال کشور را تبریک گفت.

حسن ابراهیمی، با تشکر از بخشدار مرکزی بوشهر به دلیل تدارک این آئین و قدردانی از همه کسانی که ورزشکاران را حمایت می کنند، افزود: استعدادها و قابلیت هایی که در شهرستان بوشهر وجود دارد نوید حضور تیم های استان در رده های بالاتر در سطح کشور را می دهد.

وی گفت: جوانان باید خود را برای فضاهای ورزشی آماده کنند و با نگاه ملی در عرصه های ورزشی حضور یابند.

فرماندار بوشهر بیان داشت: صعود تیم فوتبال چغادک با همه مشکلاتی که داشت نشان داد اگر داشته های خود را خوب مدیریت کنیم، با امکانات کم هم می توان افتخارات زیادی کسب کرد.

فرماندار بوشهر: حق تیم فوتبال پیام چغادک را پیگیری می کنم

ابراهیمی در واکنش به خواست مسئولان و کاپیتان تیم فوتبال پیام چغادک برای پیگیری حق آنان به منظور شرکت در لیگ استان تصریح کرد: حتما حق شما را به لحاظ زحمتی که کشیده اید پیگیری خواهم کرد.
وی افزود: اینکه شما با انگیزه حضور در لیگ استان، تلاش فراوانی داشته اید، باعث می شود از هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان، بخواهم یا حق شما برای شرکت در مسابقات استانی را نادیده نگیرند و یا اگر شرایط حضور شما در این لیگ فراهم نیست، شما و من را قانع کنند.

انتقاد مسئولان فوتبال پیام چغادک از هیات فوتیال استان

در این آئین، رئیس شورای اسلامی شهر چغادک، مدیرعامل، مربی و کاپیتان تیم فوتبال پیام چغادک با انتقاد از هیات فوتبال استان گفتند: بنا بوده سه تیم اول حاضر در مسابقات فوتبال به لیگ استان صعود کنند اما پس از اینکه پیام چغادک تیم سوم مسابقات شد، رئیس هیات فوتبال استان اعلام کرد تنها دو تیم اول به لیگ استان صعود می کنند.

مربی این تیم افزود: وقتی به محمد نجفی گفتیم پس چرا بین دو تیم سوم و چهارم مسابقه برگزار کردید، وی گفت: این بازی به صورت نمادین انجام شده است و این جواب وی در حالی است که در ۱۲ سال اخیر سابقه نداشته که بین دو تیم سوم و چهارم مسابقه برگزار شود و هیات فوتبال استان بعد از باخت تیم استقلال بوشهر در مقابل پیام چغادک نظر خود را تغییر داد و فقط دو تیم اول و دوم مسابقات را راه یافتگان به لیگ استان اعلام نمود.

مسئولان این تیم مصرانه از فرماندار بوشهر خواستند پیگیر حق آنان برای حضور در مسابقات فوتبال لیگ استان باشد.

بخشدار مرکزی بوشهر:تقدیر از شما را وظیفه خود دانستم

بخشدار مرکزی بوشهر نیز در این آئین، با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی درباره نقش جوانان و ورزشکاران در رشد و سلامت جامعه اظهار کرد: وظیفه خود دانستم از تلاش شما و قدم محکمی که در مسیر خود برداشتید قدردانی کنم.

مریم قربانی برای تیم فوتبال پیام چغادک در مسابقات لیگ حذفی کشور آرزوی توفیق کرد و گفت: در حد توان از این تیم حمایت خواهد کرد.

گفتنی است در این آئین با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی بوشهر، امام جمعه ومعاون اداره کل ورزش و جوانان و رئیس شورای اسلامی چغادک از بازیکنان، مربیان و مدیرعامل تیم فوتبال پیام چغادک قدردانی شد.

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false