×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ابتکاریکی ازشهروندان و تحقق آرزوی دیرینه آنها+تصویر

یکی از شهروندان چغادک با ابتکاری منحصر به فرد به علت بی توجهی مسئولان نسبت به کوچه های خاکی شهر چغادک از خرده های آسفالت که معمولا دور ریز می باشد برای احیاء کوچه خود استفاده کرد تا موجبات تحقق آرزوی دیرینه شهروندان چغادک شرقی که آسفالت کوچه ها می باشد را فراهم آورد

به گزارش "چغادک نیوز"، در پی بی توجهی مسئولان چغادک نسبت به کوچه های خاکی شرق چغادک که در فصل زمستان مشکلات فراوانی را برای مردم بوجود آورده است مردم خود به فکر افتاده اند و آستین همت را بالازده اند تا بخشی از کارها را در شهر انجام دهند.

 

یکی از شهروندان بدلیل اینکه کوچه آنها سالیان متمادی خاکی بوده و تردد را برای مردم با کندی روبرو کرده بود  خرده های آسفالت فرسوده شهر را که معمولا دور ریز می باشد به این کوچه آورده و با هزینه و وسیله نقلیه شخصی خود در کوچه ریخته و مسطح نموده  است تا بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود و مردم به راحتی در آن عبور کنند.

این شهروند با این کارضمن انجام بخشی از کار شهرداری مشکل مردم را مرتفح ساخته است وموجبات تحقق آرزوی دیرینه  شهروندان چغادک شرقی را که آسفالت کوچه ها می باشد با ریختن خرده آسفالت در آنجا فراهم آورده است که می بایست از وی تقدیر به عمل آید.

لازم به ذکر است: با وجود اینکه قدمت و پیشینه شرق چغادک بسیار بیشتر ازغرب است و جمعیت بسیاری را در دل خود جای داده است، کوچه های متعددی در آن وجود دارد که خاکی می باشند و در طول سال علی الخصوص زمستان و با توجه به عدم وجود روشنایی کافی در آن مشکلات فراوانی را برای مردم بوجود آورده است .

ولی سالیان متمادی مسئولان چغادک با تبعیض های ناروای خود همیشه در پی احیای غرب چغادک بوده اند و نسبت به توسعه و پیشرفت این قسمت بی توجه بوده اند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false