×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اختصاص ۵ میلیارد ریال به اصلاح تقاطع حادثه خیز چغادک

استاندار بوشهر از اختصاص پنج میلیارد ریال برای اصلاح تقاطع حادثه خیز شهر چغادک از بودجه امسال خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، ه نقل از  اداره ک روابط عمومی استانداری بوشهر: دکترمصطفی سالاری در نشست کمیته مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی گفت: باتوجه به حادثه خیز بودن تقاطع چغادک و بالا بودن آمار تلفات ناشی از تصادفات در این نقطه، طراحی های لازم برای اقدام بمنظور اصلاح این تقاطع هرچه زودتر انجام شود.

وی اظهار کرد: جاهایی که می توانیم با صرف هزینه هایی که در توان داریم زمینه کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن را کاهش دهیم درنگ نکنیم و این امر در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر از اختصاص پنج میلیارد ریال برای اصلاح تقاطع حادثه خیز شهر چغادک از بودجه امسال خبر داد.

سالاری با تاکید بر توسعه زیرساخت های حمل و نقل در استان افزود: در تلاش هستیم سرمایه گذار خوبی برای اجرای آزاد راه بوشهر – شیراز انتخاب کنیم و این آزاد راه با کاهش ۴۵ کیلومتری مسیر فعلی توجیه اقتصادی خوبی دارد.

وی تصریح کرد: متقاضیانی نیز برای سرمایه گذاری در این پروژه پای کار هستند و خوش بین هستیم عملیات اجرایی این آزاد راه تا پایان امسال آغاز شود.

استاندار بوشهر گفت: ایمنی در جاده های استان را براساس توان قطعی و محدودیت منابع افزایش دهیم و همه چیز فقط به توسعه زیرساخت ها بستگی ندارد و با برنامه ریزی های مناسب و کاربردی می توانیم با همین امکانات در اختیار، کاهش تلفات تصادفات را داشته باشیم.

سالاری یادآور شد: باتوجه به برنامه ریزی های توسعه ای استان در بخش صنعت و بازرگانی و تحقق این برنامه ها در آینده بدون شک افزایش حمل و نقل نیز خواهیم داشت که در این صورت وضعیت موجود پاسخگو نیست و باید نگران ایمنی در جاده ها باشیم.

وی افزود: با رونق صنعت و تجارت حجم ترافیکی جاده ها نیز بطور چشمگیری افزایش می باید و باید از هم اکنون تحلیل و برنامه ریزی مناسبی برای این امر و تامین ایمنی لازم در جاده های استان داشته باشیم.

سالاری با اظهار رضایت از پراکنش اورژانس جاده ای در استان بوشهر اضافه کرد: نقاط حادثه خیز استان شناسایی شده است و هرچه سریع تر برای اصلاح این نقاط باید اقدام شود.

استاندار بوشهر گفت: فرهنگ سازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی امری ضروری است و این فرهنگ سازی از طرق مختلف بویژه رسانه ها و صدا و سیما باید بگونه ای باشد که تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: حضور بموقع پلیس و نیروهای امدادی در صحنه تصادفات جاده ای خوب است و باید امر آموزش این نیروها را جدی بگیریم و سازمانی بطور مشخص مامور امر آموزش در این زمینه شود، رصد و برنامه ریزی کند و بطور مستمر گزارش های لازم را ارائه کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false