×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مردم ولایتمداروعاشورایی چغادک شایسته خدمت هستند

امام جمعه چغادک: بخشدار جدید اولین جایی که بعد از انتصاب خود رفت چغادک بود که نشان از توجه وی به این شهر است و همچنین فرماندار و استاندارنیز دست به دست هم دهند و مشکلات چغادک و موضوع بخش شدن این شهررا یکی به یکی حل کنند که مردم ولایتمدار وعاشورایی چغادک شایسته خدمت هستند .

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الاسلام سید مجید موسوی درخطبه های امروز نمازجمعه چغادک عنوان کرد: بخشدار جدید اولین جایی که بعد از انتصاب خود رفت چغادک بود که نشان از توجه وی به این شهراست و همچنین فرماندارو استاندارنیزدست به دست هم دهند و مشکلات چغادک  و موضوع بخش شدن این شهررا یکی به یکی حل کنند که مردم ولایتمدار وعاشورایی چغادک شایسته خدمت هستند .

 

امام جمعه چغادک اضافه کرد: بخشدار سابق آقای صالح رحیمی زحمات فروانی برای چغادک کشید و نصف شب می آمدند و به مردم مدد رسانی می کردند که از زحمات وی تشکر می کنیم و آرزوی توفیق را برای بخشدار جدید سرکار خانم قربانی داریم که با الگو گرفتن از بی بی دو عالم بتواند به مردم خدمت کند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از صحبت های خود با اعلام مژده به شهروندان گفت: امام زمان به شما مردم عنایت ویژه ای داشته است که با موافقت رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مقرر شد ضریح خیمگاه یتیم امام حسن مجتبی(ع) حضرت قاسم بن الحسن(ع) با دستان شما مردان و زنان عاشورائی ساخته شود.

نماز گزاران عاشورائی بعد از شنیدن این مژده امام چغادک با اشک چشم یک صدا لبیک یا حسین . لبیک یا حسین.  لبیک یا حسین.  سر دادند .

 

http://8pic.ir/images/x51hfdtt3qr2anm5unso.gif

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false