×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
درخواست شورای شهر چغادک از اداره آب و فاضلاب

عضو شورای اسلامی شهر چغادک گفت: به علت تجمع آبهای سطحی در غرب چغادک و خطر گسترش نی زارها به جنوب غرب چغادک که باعث پیدایش حشرات موزی و لجن زار و بوی بد و احتمال شیوع بیماری خواهد شد از اداره آب درخواست داریم یا لوله آب عالیشهررا که مانع ازعبور و حرکت آبهای فاضلاب شهر چغادک شده است را بردارد و یا آن را جابجا کند تا مشکل مردم چغادک حل شود

صادق صیمری در گفتگو با چغادک نیوز درخصوص خروجی فاضلاب شهر چغادک گفت: به علت اینکه لوله اصلی آب عالیشهر از مسیر خروجی کانال دفع آبهای سطحی عبور می کند مانع از هدایت آبهای سطحی و فاضلاب  شهر چغادک شده است  و سبب راکد شدن آبهای سطحی در آنجا و پیدایش نی زارهای زیادی شده است.

 

 

عضو شورای اسلامی از اداره آب در خواست کرد: به علت تجمع آبهای سطحی در غرب چغادک و خطر گسترش نی زارها به جنوب غرب چغادک که باعث پیدایش حشرات موزی و لجن زار و بوی بد و احتمال شیوع بیماری خواهد شد از اداره آب درخواست داریم یا لوله آب عالیشهرکه مانع ازعبور و حرکت آبهای فاضلاب شهر چغادک شده است را بردارد و یا آن را جابجا کند تا مشکل مردم چغادک حل شود.

وی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص اظهار داشت: در شورا تصمیم گرفته شده است که شهرداری جهت از بین بردن نی زارها، سم خریداری کند و ابتدا آن را در نی زارهای خودرو در سطح شهر آزمایش کند و بعد در صورت مثبت بودن در این منطقه به مرحله اجرا درآورد.

این عضو شورای اسلامی با انتقاد شدید از اداره آب و فاضلاب گفت: یکی از مشکلات شهر چغادک حفاری های اداره آب است که جاده خاکی و یا آسفالت را می شکافند و بعد ترمیم نمی شود.

صیمری پیرامون نصب زه کش درسطح شهر به خاطر زه بالای آب بیان داشت:ما شدیدا" به دنبال زه کش هستیم و اگر بررسی شود و متخصصین نتیجه را مثبت اعلام کنند آن را راه اندازی خواهیم کرد تا مشکل زه در چغادک حل شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false