×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه روز وداع باسابقه ترین، فعالترین و دلسوزترین بخشداراستان

چهارشنبه طی آئینی باسابقه ترین، فعالترین و دلسوزترین بخشداراستان آقای صالح رحیمی جای خود را به یک خانم خواهد داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  طی ابلاغی از طرف استانداربوشهر، مریم قربانی به عنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی منصوب شد و در روز چهارشنبه به صورت رسمی معارفه خواهد شد.

 

قبل از این صالح رحیمی از تاریخ ۲۴/۷/۸۷ بخشدار بخش مرکزی بوشهر بوده است که با این ۵ سال و نیم خدمت از با سابقه ترین بخشداران استان به شمار می رود

وی با روابط عمومی بسیار بالای خود که تمامی قشرهای مختلف جامعه را در بر می گرفت توانسته بود اتحاد وصف ناپذیری را در بین مردم برقرار سازد.

درب اتاق بخشدارهمیشه در طول این چندین سال بر روی مراجعه کنندگان  باز بود و صالح رحیمی با روی گشاده از مردم استقبال می کرد و مشکلات مردم را پیگیری می نمود و تنها بخشدار در سطح استان بود که در قالب گشت های شبانه به حوزه استحفاظی خود سرکشی می کرد و از نزدیک در جریان این مشکلات قرار می گرفت که به جرات می توان از وی به عنوان دلسوز ترین بخشدار یاد کرد.

صالح رحیمی تنها بخشداری بود که ارتباط بسیار قوی با خانواده شهداء و ایثارگران داشت و همیشه در مناسبت های مختلف به این خانواده ها سرکشی می کرد.

خدماتی که در زمان بخشداری وی در بخش مرکزی انجام شد را می توان به این موارد اشاره کرد: پیگیری جهت بخش شدن چغادک و شهر شدن روستای دویره، پیگیری جهت انجام گازکشی، احداث سالن های ورزشی، خانه عالم، فضای سبزروستاها، راه مواصلاتی جزیره شیف، خانه های بهداشت، شبکه های برق ، آب، تلفن و….و حضور به موقع جهت امداد در بحران ها از جمله آتش سوزی ، سیل، و غرق شدن ه در دریا و… را می توان نام برد.

لازم به ذکر است: مریم قربانی متولد۱۳۵۷ اهل تنگک می باشد وی مهندسی خود را از دانشگاه ملی تبریز گرفته و تحصیلات مقطع ارشد خود را در رشته ی برنامه ریزی شهری از دانشگاه آزاد یزد کسب نموده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false