×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ناکامی پیام چغادک در مرحله نیمه نهایی فوتبال زیر گروه استان

از مرحله نیمه نهایی زیرگروه لیگ استان دو تیم ابوذر کلمه و پیام چغادک به مصاف هم رفتند تا در نهایت نماینده دشتستان راهی لیگ استان بوشهر شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از دشتستان اسپورت: در دیدار رفت که چغادک برگزار شد ابوذر با نتیجه ۲ بر یک از میزبان شکست خورد اما در دیدار برگشت نماینده شهرستان دشتستان در خانه موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر پیام چغادک را باشکست دهد و با اقتدار راهی لیگ استان شود.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم بدنبال محک زدن هم بودند و خطری دروازه ها را تهدید نکرد تا اینکه شوت صادق جمالی در دقایق پایانی با برخورد به دست مدافع پیام چغادک یک ضربه پنالتی را برای ابوذر به ارمغان آورد تا خود جمالی ابوذر را پیش بیندازد و دشتستانی ها با پیروزی به رختکن روند.

در نیمه دوم هنوز دقایقی نگذشته بود که پاس پشت پای محمد دهقانی بار دیگر توسط صادق جمالی وارد دروازه پیام شد تا ابوذر برای دومین بار از حریف پیش افتد و در ادامه نیز برتری تیم کلمه ادامه داشت تا اینکه محمد دهقانی در دقیقه ۷۵ با دروزابان حریف تک به تک شد و توانست دروازه پیام را باز کند .

در دقایق باقیمانده نماینده چغادک به آب و آتش زد ولی هرچه حمله کردند نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازی با نتیجه ۳ بر صفر پایان یافت تا تیم ابوذر کلمه در مجموع ۴ بر ۲ پیام چغادک را مغلوب و جواز صعود به لیگ دسته اول استان را بدست آورد.

همچچنین محمد دهقانی با ۸ گل زده آقای گل این دوره از مسابقات زیر گروه لیگ بزرگسالان استان شد.

بدین ترتیب در فصل آینده شهرستان دشتستان دارای سه نماینده ( شاهین آبپخش ، پرسپولیس آبپخش و ابوذر کلمه ) خواهد بود.

 

.

 

یار دوازدهم ابوذر کلمه هوداران خونگرم

حرکت کاملن رزمی در بازی فوتبال

گل اول ابوذر توسط صادق جمالی  از روی نقطه پنالتی

 

 

 


 

 

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false