×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز به‌کار پایگاه‌های سنجش سلامت پایه اول ابتدایی چغادک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: پایگاه‌های سنجش سلامت پایه اول ابتدایی بوشهر و چغادک از اول خردادماه در سه پایگاه مدارس شهدای بسیج، اخوت بوشهر و وحدت چغادک آغاز به‌کار می‌کند.


سنجش سلامتبه گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فرامرز سلیمی‌فرد ظهر امروز در جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهرستان بوشهر،‌ با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می‌شود اظهار کرد:  پایه‌های اول ابتدایی  اول خرداد و سایر پایه‌های دوره های تحصیلی از ۱۷ خرداد تا ۱۸ تیر برای سال تحصیلی جدید از دانش‌آموزان ثبت نام می‌کند.

وی از آغاز بکار پایگاههای سنجش سلامت پایه اول ابتدایی  دربوشهر و چغادک خبرداد و تصریح کرد: پایگاههای سنجش سلامت پایه اول ابتدایی بوشهر از اول خرداد  درسه پایگاه مدارس شهدای بسیج، اخوت بوشهر و وحدت چغادک آغاز بکار می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اینکه مدیران مدارس نسبت به ثبت نام اینترنتی به موقع دانش آموزان میان پایه بدون حضور آنها و اولیاء شان توجه داشته باشند، عنوان کرد: ثبت نام از هنر جویان هنرستان‌ها بدون لحاظ محدود جغرافیایی و بر اساس ضوابط باید صورت پذیرد .

سلیمی فرد با اشاره به اینکه دریافت هر گونه وجه نقد، چک حامل و چک پول در تمامی مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ممنوع است افزود: مدارسی که ملزم به پرداخت شهریه هستند ضروری است که وجوه دریافتی به حساب مدرسه واریز و چک‌های صادره هم توسط اولیا دانش آموزان در وجه مدرسه صادر شود.

وی با بیان اینکه دریافت شهری ثابت از فرزندان فرهنگیان ممنوع است گفت: دانش‌آموزان فرهنگیانی که در مدارس شاهد، نمونه دولتی،هیئت امنایی و استعداد‌های درخشان ثبت نام می‌کنند از پرداخت شهریه معاف هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر  تاکید کرد: دریافت شهریه و هرگونه کمک هزینه تحصیلی و اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه و کتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false