×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جشن فارغ التحصیلی مرکزپیش دبستانی گل های امید+تصویر

طی مراسمی پایان سال تحصیلی و جشن فارغ التحصیلی کودکان مرکزپیش دبستانی گل های امید (انتظار) برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از امور فرهنگی پیش دبستانی گل های امید: معلم؛ یک شمع بلند ظلمت سوز با قامتی همچون سرو و فریادی از جنس آگاهی و نگاهی از سر صمیمیت و دلسوزی و جوششی از جنس تغییر و تجلیگاه امید از جنس لبخند. با بودنت هیچ کودکی برای یافتن معنای محبت، سوختن، آگاهی، ساختن،… محتاج به هیچ فرهنگ لغتی نخواهد بود

 

 

در کنار عزیزانمان دوباره کودکی را تجربه کردیم. ما در یکسال تحصیلی از یکدیگر بسیار آموختیم و سوگند یاد کردیم که آنچه آموخته ایم را از یاد نبریم .هر گاه بگوییم قسمت اعظم زندگی جزء تعلیم و تربیت چیز دیگری نیست ، گزاف نگفته ایم زیرا ما بقی آن تنها عبارت است از به کار بستن دانشی که فراگرفته ایم .با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تحصیلی، برای خاطره انگیزترشدن این روزها،گرامی داشت هفته معلم وبزرگداشت روز معلم وهم چنین مراسم جشن پایانی سال ۹۳ پیش دبستانی غیر دولتی انتظار در فضای صمیمی با حضور آقای حیدری از اعضای پر تلاش وفرهنگی عضو شورای اسلامی ، معلمان‏، دانش آموزان و اولیای آنان در مرکزپیش دستانی گل های امید برگزار گردید.

در این مراسم آقای حیدری ضمن خیرمقدم به کلیه مهمانان از زحمات و تلاشهای مربیان در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی مجموعه‌ی پیش دبستانی گل های امید درطول یک سال تحصیلی تقدیر و تشکر نمود .

وی در خصوص مرکز گل های امید مطالبی بیان کردو گفت:  هدف پیاده کردن دیدگاههای حضرت امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری در مدارس است.که معلم رکن اصلی آموزش و پرورش است و معلم با دانش و رفتار خود می تواند بیشترین تاثیر را بر شاگردان داشته باشد.ودرپایان آقای حیدری آغاز هفته معلم را به همه فرهنگیان واولیای محترم تبریک گفتند

 

هم چنیین اولیای محترم پیش دبستانی گل های امید با مربیان مرکز پیش دبستانی گل های امید روز شوراها را به عضو مردمی شورا تبریک گفتند وآرزوی بهروزی وموفقیت برای این عضوفعال شورای شهر نمودند .

ودر پایان کودکان مرکز سرودی را به مناسبت روز معلم خواندند .وهم چنین از طرف مرکز پیش دبستانی  لوح پایان سال تحصیلی  به کودکان اهدا شد .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false