×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دلیل عدم ارائه گزارش عملکرد مسئولین و شورای شهر چیست!!!

مسئولین شهر چغادک هنوز گزارشی نسبت به عملکرد خود ارائه نداده اند و شورای شهر نزدیک به یکسال از انتخاب آنها به عنوان شورا می گذرد ولی تا کنون بدلیل نامعلوم از بیان عملکرد و مشکلات شهر به مردم ترس و ابا دارند که این یکی از ضعف های بزرگ شورای کنونی است

به گزارش "چغادک نیوز"، نزدیک به یکسال است که از انتخابات شورای شهر در خردادماه سال گذشته می گذرد و با جود اینکه رئیس و اعضای شورای شهر در شعارهای انتخاباتی خود مشارکت مردمی و استفاده از نیروهای کارآمد شهر و همچنین اعلام لحظه به لحظه عملکرد و مشکلات شهر را به مردم از اهم برنامه های شورای جدید می دانستند.

ولی در حال حاظر در کمال تعجب و بدلیل نامعلوم ما می بینیم که اینها فقط یک شعار بیشتر نبوده است و شورای کنونی همسو و هم گام با شورای قبلی از رویارویی با مردم و بیان حقایق ترس و ابا دارد که اینها ناشی از عدم کارایی و توانمندی شورایی است که در اذهان عموم مردم  به عنوان نیروهای کارآمد و متخصص با روابط عمومی بسیار بالا معرفی می شدند.

شورای شهر هنوز گزارش مفصل و درستی را نسبت به مسائل پیش روی آنها در شهرو گزارش عملکرد را تا کنون ارائه نداده است و هنوز مردم ولایتمدار چغادک از عملکرد نمایندگان خود در شورای جدید و همچنین مسئولین شهر اطلاع کافی  و درستی را ندارند ویکی از دلایلی که مردم به شورای جدید رای اعتماد دادند این بود که آنها نیز به مردم اعتماد کنند و مردم را در جریان مسائل شهر قرار دهند .

ولی با وجود خدمات پنهانی شایانی که ۱۰۰ درصد صورت گرفته است این یکی از ضعف های بزرگ شورای کنونی است که می بایست اصلاح شود.

تا کنون هر خبری که در این پایگاه خبری به سمع عموم مردم در راستای تنویر افکار عمومی رسیده است به اصرار و جسارت تهور آمیز خبرنگاران چغادک نیوز بوده است ونه اراده مسئولین شهر، و همچنین تا کنون معضلات و مشکلاتی را که این پایگاه خبری منعکس نموده است تا کنون شورا و شهرداری و مسئولین دیگر شهر نسبت به آن پاسخی را به این پایگاه خبری ارسال نکرده اند و از ارسال پاسخ منطقی و بیان حقایق در هراس بوده اند.

در مجموع این رویه بی تفاوتی مسئولین و دست اندر کاران شهر چغادک نسبت  به مردم باعث دلسردی و پشیمانی مردم  از دادن رای به نمایندگان خود در شورای شهر خواهد بود و این مسائل زمینه پس رفت شهر چغادک و عدم توسعه و آبادانی با مشارکت مردمی  را فراهم خواهد آورد .

انتظار می رود مسئولین و دست اندر کاران شهر چغادک تمام سعی و تلاش خود را در سال جدید انجام دهند و با فرهنگ سازی و عزم ملی و مدیریت جهادی خود در راستای خدمت به مردم و بکوشند .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false