×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
درد دل یکی ازشخصیتهای چغادک در روزشوراها خطاب به شورا

براهیم کارگر یکی از خوانندگان و کاربران فعال پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز که از شخصیتهای بنام و صاحب نظر شهر چغادک نیز به شمار می رود در روز شوراهای شهر و روستا با ارسال پیامی به این پایگاه خبری، درد دل و دغدغه های خود و همشهریان چغادکی را از شورای اسلامی شهر چغادک بیان کرد.

 

 
 
 

مدیریت و خبر نگاران پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها  را به تمامی اعضای شورای اسلامی شهر چغادک تبریک عرض می نماید و برای آنها توفیقات روز افزون را در راستای پیشرفت و تعالی شهر مسئلت می دارد.

 

به گزارش "چغادک نیوز"، متن پیام درد دل این کاربر  بدین شرح می باشد:

باسلام. اولا روز شوراهای شهروروستا را به همه عزیزان زحمت کش و پرتلاش شورای شهر و روستاها بخصوص شورای محترم شهر چغادک تبریک وخسته نباشید عرض میکنم.

خود حاج علی حسینی شاهدند که بنده چندین بار از ایشان درخواست کردم که جناب آقای حسینی شما روزی که در مسجد امیرالمئومنین (ع)جمع شدید و صحبت کردید و به مردم شهر قول دادید که من با همفکری شما شهردار انتخاب میکنم من جوابگوی شماها هستم ، هر وقت که شما خواستید من میام بین شما و گزارش کار میدهم، وقولهای متعدد دیگر که تاکنون از هیچکدام از قولهای داده شده خبری نیست.

چرا نمی آیید توی همان مسجد یا یکی از مساجد شهر و کارهایی که انجام داده اید  که حتما هم انجام دادید برای مردم بیلان کاری بدهید، فرمودند چشم ولی حدود نزدیک به یکسال از شروع فعالیت این شورا میگذرد ولی هنوز که هنوزه امروزوفردا میکنند و خبری از پرسش و پاسخ نیست.

جناب آقای حسینی من خدمت شما عرض کردم هرچقدر زمان بیشتر بگذرد و شما از مردم شهر فاصله بگیرید حرف وحدیث ها در مورد شورای محترم شهر بیشتر میشود و سئوالات بیشتری در اذهان مردم جمع میشود که آن موقع جواب دادن به این همه سئوالات متفاوت چه مشکلاتی برای شما و دیگر اعضاء محترم دارد.

جناب آقای حسینی من میدونم و شاهد بودم از نزدیک زحماتی که حضرت عالی کشیده اید ولی توقع مردم شهر از این فراتر است و میطلبد که جنابعالی به عنوان ریاست محترم شهر نظارت بیشتری بر مبلمان شهری هم داشته باشید به عنوان مثال همین گلدانهایی که با هزینه بیت المال خریداری شده آیا جالب است که بدون هیچ گل یا گیاهی در ورودی شهرمان که تردد اکثر عزیزان استانی هم هست این طور جلوه کند؟

بنده یک صحبت هم با خود همشهریان دارم عزیزان، شماها شهر و مسئولان محترم شهر را به حال و هوای خودشان رها کرده اید شماها هم نمی خواهید که شهرتان از این که هست بهتر وبیشتر پیشترفت کند در حال حاضر چغادک و مردمانی که در آن زندگی می کنند به مانند یک خوابگاه می ماند  که صبح علی الطلوع مردم از این شهر بیرون میزنند و شامگاهان جهت استراحت بر میگردند.

متاسفانه مشکلات عمده شهر ما که نمی توانیم حرف دلمان را به مسئولان بزنیم بقولا رودربایستی داشتن با مسئولانی است که خودمان انتخاب کرده ایم باور کنید نباید چنین باشد هر کس که مسئولیت پذیرفت باید در قبال همان مسئولیت ادای دین کند وکار انجام دهد.

مشکلی که درشهرداری من خود چندین بار شاهد آن بودم و متذکر هم شدم برگزاری زیارت عاشورای سیدالشهدا است که کار بسیار خوبی است ولی آیا امام حسین(ع) راضی است که شهروندی که یکی دو ساعت مرخصی گرفته و آمده کارش را انجام دهد می بایست تا ساعت هشت معطل شود تا زیارت تمام شود وبعد عزیزان آش نوش جان کنند و بعد کار شروع شود مگر شروع کار ساعت ۷ یا۷/۳۰ دقیقه صبح نیست چرا ساعت۸ …..

اینها مشکلاتی است که همان بر می گردد به رودربایستی که عرض کردم ادارات دیگه هم این دعا را برگزارمی کنند ولی همان ساعت و تایم کاری بر سر کارشان حضور دارند..عزیزان باور کنید اینها رو غرض نیست فقط دلسوزی برای شهر و مردم شهر است چون حقیقتا مرد خوبی داریم باور کنید هیچ جای استان مثل مردم چغادک پیدا نمیکنید عزیزان مسئول به مردم خوب افتخار کنید و شب و روز در خدمت مردم باشید .

شورای محترم شهر و شهردار محترم بیایید در روز شوراها جلسه ای با مردم بگیرید آن چرا که انجام داده اید به مردم اعلام کنید و آنچه که تلاش کرده اید و نتوانسته اید نتیجه بگیرید باز به مردم بگویید مطمئن باشید درک مردم ما آنقدر بالاست که همه چیز را میدانند و کسانی که برایشان کار میکنند و زحمت میکشند بر دیده منت میگذارند.

انشاالله در سایه آقا امام زمان(عج)موفق و پیروز باشید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false