×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تاریکی ۶۰درصدی درچغادک /درخواست کمک شورای چغادک ازمسئولین

عضو شورای شهرچغادک گفت: بالغ بر۶۰ درصد کوچه های چغادک تاریک است وطی توافقی که آقای جمیری نماینده مردم درمجلس با اداره برق داشته است قراربود با گماشتن یک اکیپ، ۲۰۰ لامپ را درشهرچغادک نصب کند که این مهم محقق نشده است و اداره برق به تعهداتش عمل نکرده است و به خاطر مشکلات برق در چغادک از مسئولین طلب کمک داریم.

صادق صیمری درگفتگو با خبرنگار چغادک نیوز گفت: طی جلسه که با نماینده مردم بوشهر، چغادک ، گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی درچغادک داشتیم مهندس خیابانی مسئول اداره برق چغادک نیز قول داد مشکل تاریکی کوچه های چغادک راحل کند واکیپی را تشکیل دهند و۲۰۰ لامپ را درسطع شهرنصب نمایند.

 

عضوشورای اسلامی شهرچغادک اضافه کرد: درحال حاضرهنوزاین مهم محقق نشده است و بالغ بر۶۰ درصد کوچه ها و معابرچغادک خاموش و تاریک می باشد.

وی ادامه داد: ما آماده ایم درصورتی که اداره برق اکیپی رامستقرکند و روشنایی کوچه را تامین کند و به تعداتش عمل کند شورای شهرهم۲۰۰ لامپ راخریداری نماید تامشکل روشنایی این شهرحل شود .

این عضو شورا درخصوص دیگرمشکلات این شهر گفت:یکی ازمعظلات شهرپایه های فرسوده می باشد که باید جمع آوری شود وهمچنین متقاضیان دریافت کنتور درشهرک طوبی به علت عدم گسترش شبکه نمی توانند امتیاز کنتوربرق رادریافت کنند که ازدیگرمشکلات شهراست .

صیمری درادامه خاطرنشان کرد:ما شدیدا" به گسترش شبکه نیازمندیم و در۴ گوشه شهرتعمیرشبکه و دربعضی جاها جانمایی شبکه  نیازمندیم وازمسئولین استان درخواست کمک داریم .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false