×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دریغ از یک بنرتبلیغی در رابطه با روز جمهوری اسلامی در سطع شهر !!

یکی از خوانندگان پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از برخورد مسئولین شهر چغادک در خصوص فراموشی ۱۲ فروردین ،روز جمهوری اسلامی انتقاد شدید کرد

به گزارش "چغادک نیوز"،به گزارش خبرنگار چغادک نیوز: متن این پیام بدین شرح می باشد:

 

از مسولین شهرم این سوال را دارم گویا که چنین روزی در تقویم شهر چرا به فراموشی سپرده شده است،  مسئولینی که شبانه روزطبل اسلام وشعور سیاسی واجتماعی را بر سر می زنند ولی حیف از یک بنر که در سطح شهر نصب نموده باشند واز این روز بزرگ یادی نموده و بر اساس غفلت ویا… به فراموشی سپرده باشند.

صرف چای وپخش شربت وصرف هزینه های در چهارچوب مناسبت خاص بدون توجه به ارزش های انقلاب اصیل ایرانی مارا به جای نمی رساند . و بهتر این است که تجلی ۱۲ فروردین را به نسل چهارمی یاد آور شده باشیم .

مگر نه اینست که امام خمینی(ره) نیز در پیامی که به مناسبت برگزاری رفراندوم و ۱۲ فروردین صادر کردند، این روز مبارک را روز امامت و روز فتح و ظفر ملت، اعلام کردند و این رفراندوم را بی‌سابقه خواندند. در این پیام آمده بود: «من به ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ شاهنشاهی، که با استکبار خود آنان را خفیف شمردند و بر آنان کردند آنچه کردند، صمیمانه تبریک می‌گویم…

صبحگاه ۱۲ فروردین – که روز نخستین حکومت اسلامی است – از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ سال حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست…»

در روز۱۲ فروردین قدرت خداوند تجلّی پیدا کرد، وعده الهی تحقّق یافت و سنّت ثابت الهی در ازای فداکاری و تحوّل و مبارزه امّتی مسلمان در برابر ستم طاغوت، عملی شد. در این روز خجسته شجره مبارکه انقلاب اسلامی به ثمر نشست. پیروزی امّتی با دست خالی و بدون سلاح در برابر بزرگترین طاغوت عصر و تشکیل نظام الهی شکل عینی به خود گرفت و چنین روزی اعجاب برانگیز حاصل لطف الهی می باشد که در جهان طنین انداز شده است.

۱۲فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت. در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.در این روز ملت ایران با رای ۲/۹۸ درصدی خود ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران را تغییر داد و جمهوری اسلامی مستقر شد. به همین سبب این روز مبارک از آن پس روز «جمهوری اسلامی» نام گرفت.

مدیر وب سایت چغادک نیوز با عرض سلام گلایه ای انتقادی نه بر اساس
هواوهوس بلکه بر اساس وظیفه شرعی ودینی به اطلاع جنابعالی می رسانم 
و انتظار دارم که این موضوع را بر حسب ضرورت در صفحه اول سایت خبریتان پست نمائید . زیرا فرهنگ شهر عاشورایی بایستی عاشورایی باشد ود ریک سری کارهای معمولی وسنتی خلاصه نشود .

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false