×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تردد ۱۶ هزار خودرو در ساعت در محور بوشهر – چغادک

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: بارترافیکی در محورهای بوشهر- برازجان، برازجان گناوه و چغادک – بوشهر سنگین است به‌گونه‌ای در هر ساعت ۱۶ هزار خودرو در محور بوشهر – چغادک تردد می‌کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تین نیوز : علیرضا صفایی صبح امروز با بیان اینکه ۳۰ اکیپ راهداری با تجهیزات کامل راهداری در محورهای مختلف استان بوشهر به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کننداظهار کرد: ۲۰۲ نفر از کارکنان راهداری به همراه ۵۶ گشت راهداری مجهز به سیستم ناوبری‌ و ۹۹ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین به مسافران نوروزی در محورهای استان بوشهر خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه  25 راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مختلف استان بوشهر مستقر هستند تصریح کرد: ماشین ‌آلات راهداری نیز در کنار راهدارخانه‌ها به ویژه در شب‌ها با چراغ گردان مستقر هستند تا مسافران با سرعت مطمئنه و آرامش خاطر در مسیر تردد کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهربا اشاره به اینکه بارترافیکی در محورهای بوشهر- برازجان، برازجان گناوه، و چغادک – بوشهر سنگین است خاطرنشان کرد: در هر ساعت ۱۶ هزار خودرو در محور بوشهر – چغادک تردد می‌کنند و این نشان از بار سنگین ترافیک این محور است.

صفایی با بیان اینکه تمامی پروژه‌های مربوطه به حوزه راه از ۲۵ اسفند‌ماه متوقف شده، تصریح کرد: مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مسافران است و تلفن گویای ۱۴۱ نیز اطلاعات راه‌های مواصلاتی را ارائه می دهند.

 

 

 

سرهنگ قدرت الله کشکولی در گفتگو با بوشهر نیوز گفت: از چهار هزار و ۲۷۳کیلومتر طول راه های استان بوشهر ۶۰۴ کیلومتر بزرگراه است که این امرضریب ایمنی راهها را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه استان بوشهر در محورهای این استان حضوری فعال دارند اظهار کرد:

در اجرای طرح نوروزی پلیس راه که تا ۱۷ فروردین ادامه دارد۶۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در جاده های استان بوشهر فعالیت دارند.

رییس پلیس راه استان بوشهر ازکاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده ای در استان بوشهر خبرداد و گفت: استان بوشهر در کاهش تلفات جاده ای در رتبه هشتم کشوری قرار دارد که نتیجه فرهنگ سازی ، آموزش و نصب سامانه کنترل سرعت است.

کشکولی تصریح کرد: در بزرگراه بوشهر- برازجان دوربین های کنترل سرعت هوشمند نصب شده که تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و واژگونی خودروها داشته است.

به گزارش ایرنا، وی گفت: با شروع موج نخست سفرهای نوروزی به استان بوشهر اکنون بارترافیکی در محورهای بوشهر- برازجان، برازجان – گناوه و چغادک – بوشهر سنگین است.

رییس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه کمترین بار ترافیکی در محور خورموج به کنگان است افزود: از شروع سفرهای نوروزی به استان بوشهر دو حادثه جرحی در محور بوشهر – برازجان بر اثر واژگونی، و تصادف در محوربرازجان – دالکی رخ داده که نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false