×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شهید عاشوری گزینه انتخابی چغادکی ها به عنوان چهره ماندگار بوشهر

امام جمعه و مسئولین شهر چغادک بهترین گزینه جهت انتخاب چهره ماندگار در روزبوشهر را شهید شیخ ابوتراب عاشوری از روحانیون مبارز استان عنوان کردند و بر لزوم انتخاب این چهره تاکید نمودند

به گزارش "چغادک نیوز"،مسئولین چغادک در پی معرفی چهره ماندگار در روز بوشهر  پیرو صحبت های آیت اللهhttp://raznews.ir/files/fa/news/1391/8/28/34245_711.jpgصفایی بوشهری  بهترین گزینه چهره ماندگار را شهید شیخ ابوتراب عاشوری معرفی کردند و بر لزوم انتخاب این روحانی فرهیخته و مبارز استان  به عنوان چهره ماندگارتاکید کردند.

 

امام جمعه چغادک چهره ماندگار را شهید عاشوری و روحانیت استان معرفی کرد.

حجت الاسلام سید مجید موسوی گفت : شهید ابوتراب عاشوری چهره ماندگار و از مفاخر استان است که تمام استان و مخصوصا شهر چغادک به ایشان افتخار می کنند و از برکات و نعمات الهی ، حضور این شهید در شهر ملقب به عاشورائیان است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهر چغادک نیز گفت : روحانی مبارز استان شهید ابوتراب عاشوری را بدلیل ولایت مداری که همان ولایت فقیه و مبارزه با سلطه جویان و گوش به فرمان امام خمینی(ره) بودن  که در پایداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی خون خود را نثار این میهن کرده است  تا انقلاب با ولایت فقیه به ثمر بنشیند از این منظر ایشان چهره ماندگار می باشد.

احمد منصوری  اضافه کرد: این هیات مخالفت خود را با معرفی هر فردی که در مسیر ولایت فقیه قدم نگذاشته و افرادی که بخاطر یک سری بازیهای سیاسی فردی را به عنوان چهره ماندگار استان می خواهند معرفی نمایند تاسف خود را اعلام می دارد.

شهردار چغادک در خصوص افراد انتخاب شده جهت معرفی به عنوان چهره ماندگار گفت: شهید عاشوری که در بحث مبارزات علیه رژیم خدمات شایانی را انجام داده است و از شهدای انقلاب است و جایگاه ویژه ای را دارد و باعث افتخار است .

وحید واعظی ادامه داد: از نظر من هر سه نفر دیگر ( شهید عاشوری ، مهندس تبادار و خیر اندیش ) قابل احترام و محترم هستند و آقای تبادار به عنوان استاندار بوشهر زحمات فراوانی را کشیده اند و همچنین آقای خیر اندیش .

علی حسینی رئیس شورای اسلامی شهر چغادک در این خصوص با ارسال بیانیه ای به این پایگاه خبری چهره ماندگار را شهید عاشوری معرفی کرد :

در بخشی از این بیانیه آمده است:

چهره  ماندگار قطعا کسی نخواهد بود به جز شهید عاشوری

آثار هر شخصی نمایان گر و نمودار سرمایه و دارایی اوست و بهترین معرف شخصیت برجسته والایی چون شهید شیخ ابوتراب عاشوری آن است که در سیر و سلوک و مقام علمی ، اخلاقی ، معنوی و مبارزاتی زبان زد عام و خاص باشد.

اگر بادقت و تامل در زندگی ایشان نگریسته شود قطعا از وی  الگویی کم نظیر برای نسل امروز و فردا می توان پیدا کرد
در خصوص سخن از بزرگ مرد و فقیهی که درعرصه اندیشه و اخلاق و مبارزات و آداب سلوک و طی مراتب معرفت و معنویت ومبارزه با نظام ستم شاهی گام های اساسی را برداشته و اولین رو حانی در سطح استان بود که در برابر نظام کور شاهنشاهی مبارزات خود را شروع کرد و در استان بوشهر یکی از کسانی بود که راه امام و خط امام را به مردم استان آموخت .

شهید عاشوری در سالهای ۵۶ و ۵۷ مبارزات خود را به صورت علنی شروع کرد و به نقطه اوج خود رسانید و مردم سراسر استان را در صحنه مبارزه با نظام ستم شاهی کشانید و در نتیجه آن تمام شهرستانهای استان به فرمان شهید عاشوری شروع به راهپیمایی کردند.

لذا ایشان در آن دوران شخصیت کم نظیری بود و پیروزی انقلاب مدیون امثال شهید عاشوری هاست پس چهره ماندگار شایسته اوست.

رئیس شورای اسلامی شهر چغادک 
علی حسینی 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false