×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه های عبدالکریم جمیری درسفر یک روزه به چغادک

عبدالکریم جمیری در سفری یک روزه به شهر چغادک با قشرهای مختلف مردم و مسئولین دیدار خواهد کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار خواهد گرفت

 

 

http://raznews.ir/files/fa/news/1391/3/6/24134_144.jpgبه گزارش "چغادک نیوز"، نماینده مردم بوشهر ، چغادک ، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی فردا صبح  مورخ ۱۰ اسفند سفری یک روزه را به چغادک خواهد داشت واز نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می گیرد و جلسلات متعددی را برگزار خواهد کرد.

 

طبق برنامه ای که اعلام شده است عبدالکریم جمیری در ساعت ۸ صبح جلسه ای را با مسئولین و مدیران ادارات برگزار می کند و در ادامه نیز دیداری را با امام جمعه چغادک خواهد داشت .

نماینده مردم بوشهر ، چغادک ، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۲جهت اقامه نماز و شنیدن مشکلات مردم  در مسجد امیر المونین(ع) این شهر خواهد بود و بعد از آن نیز جلسه ای را با اعضای ستاد انتخابات خود در شهر چغادک برگزار می کند.

وی در ساعت ۱۶ الی ۱۸  در مصلی نماز جمعه میهمان معتمدین شهر( از هر محله و یا هر مسجد ۲الی ۳ نفر) است و نماز مغرب و عشاء را در مسجد ولی عصر (عج) خواهد بود .

عبدالکریم جمیری در ادامه بعد از نماز جلسه ای را با فرماندهان پایگاههای مقاومت و نخبگان بسیجی چغادک در مقر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج رمضان خواهد داشت و بلافاصله بعد از جلسه نیز به دو خانواده شهید شهر سرکشی می کند و در پایان نیز در حسینیه انصار المهدی چغادک با عرب زبانان جلسه ای را برگزار می کند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false