×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر+تصویر

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر چغادک باحضور مسئولین برگزار شد و مراسمات ویژه در این ایام مصوب شد

به گزارش "چغادک نیوز"،جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهر چغادک صبح امروز در دفتر امام جمعه چغادک با حضور مسولین شهر چغادک برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه چغادک اظهار داشت:ایام الله دهه فجر دهه تجدید عهد و میثاق ملت با انقلاب اسلامی و خدمتی برای عهد و میثاق ملت با شهداء است.

حجت الاسلام سید مجید موسوی افزود: دهه فجر گرامیداشت بزرگترین معجزه روزگار است و می بایست این معجزه را نسل به نسل انتقال دهیم.

وی به شهید انقلاب، شهید ابوتراب عاشوری اشاره کرد و گفت:از این شهید انقلاب ، سالی یکبار آن هم در سالروز شهادتش یاد می شود که می بایست از این شهید در این دهه یاد شود و مراسم بزرگداشت ویژه ای برگزار شود واز وجود و برکات ایشان استفاده کرد
وحید واعظی شهردار چغادک گفت:شهرداری تا آنجایی که از دستش برآید در خصوص بزرگداشت این ایام و راهپیمایی ۲۲ بهمن کوتاهی نخواهد کرد.

سروان بارسالاری فرمانده کلانتری چغادک بیان داشت:با تعاملی که بین بسیج وکلانتری وجود دارد در خصوص تامین امنیت مراسم اقدام می کنیم و جلسه ای با پلیس راه هماهنگ خواهیم کرد که مشکل ترافیک روز راهپیمایی حل شود.

محمد بیات مسئول ستاد نماز جمعه چغادک هم در خصوص هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم تاکید کرد وحل مشکل سیستم صوتی را خواستار شد.

صادق صیمری عضو شورای شهر نیز آمادگی شورا را جهت برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر و راهپیمایی۲۲بهمن اعلام کرد

سرگرد رضا اوژن فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان و حسین گتویی جانشین  این حوزه ، نسبت به برگزاری باشکوه مراسم دراین ایام تاکید کردند و اعلام داشتند: در این ایام حوزه مقاومت بسیج رمضان مراسمات ویژه ای از جمله سرکشی به خانواده شهداء نور افشانی شهر و………را در دستور کار قرار دارد و در روز راهپیمایی نیز با تمام توان فعالیت خواهد کرد.

در پایان نیز فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان به عنوان دبیر ستاد دهه فجر معرفی شد و پس از مشورت و تبادل نظر موارد ذیل مصوب شد:

راهپیمایی ۲۲ بهمن از مقبره شهید انقلاب شهید ابوتراب عاشوری تا یادمان شهدای گمنام چغادک برگزار می شود

حوزه مقاومت بسیج رمضان نسبت به تهیه و نصب تراکت و پرچمها اقدام نماید

در دهه فجر مسئولین هر شب در یکی از مساجد شهر حضور یابند

نصب بنر و پوسترهای دهه فجر توسط ستاد دهه فجر انجام شود

زنگ انقلاب  در روز ۱۲ بهمن در مدرسه شهید ابوتراب عاشوری با حضور مسئولین برگزار شود

رژه ماشینی توسط شهرداری ، کلانتری و حوزه بسیج رمضان در روز ۱۲ بهمن در سطح شهر انجام شود

دیدار با خانواده شهداء با حضور مسئولین انجام شود

 

لازم به ذکر است:این جلسه قرار بود در دفتر امام جمعه در روز سه شنبه ساعت۹صبح برگزار شود ولی به دلیل عدم حضور برخی مسئولین شهر به چهار شنبه ساعت۱۵واز چهار شنبه به ساعت۹صبح امروزموکول شد که امروزنیز با یک ساعت تاخیرو عدم حضور کل مسئولین شهر در ساعت۱۰برگزار شد

 

انتظار می رود مسئولین شهر با اهمیت دادن نسبت به موضوع مهمی همچون دهه فجر انقلاب اسلامی که نشان ازعهد و میثاق ملت و مسئولین با انقلاب است با نظم بیشتری در جلسات شرکت کنند تا شهر عاشورائیان چغادک سرمشقی باشد برای دیگر شهرهای کشور.

 

 

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/d7e9330e93cce72c1.jpg

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/d7e98fc6aab33d822.jpg

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/d7e989c3c296dbf23.jpg

عکاس:ایمان شجاعی مقدم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false