×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دیدار صمیمی جبهه حامیان ولایت استان بوشهر از چغادک نیوز+ تصویر

دیدار صمیمی مسئول و اعضای جبهه حامیان ولایت استان بوشهر از دفتر پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز همراه با تقدیر و تشکر از مدیر این پایگاه خبری انجام شد

به گزارش "چغادک نیوز"،شب گذشته مسئول و اعضای جبهه حامیان ولایت استان بوشهر از دفتر پایگاه خبری ، تحلیلی چغادک نیوز بازید نمودند و از مدیر و اعضای این پایگاه خبری تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 

در این دیدار صمیمی مسئول جبهه حامیان ولایت استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و خبرنگاران این پایگاه خبری در انعکاس فعالیتهای جبهه حامیان ولایت و انعکاس اخبار چغادک و استان بوشهر گفت :خبرنگاری یک رسالت بسیار بزرگ است که در جهت توسعه فرهنگ جامعه نقش بسیار مهم و بی بدیلی دارد.

یونس زارعی افزود : نقش پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز در جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهر چغادک و استان بوشهر در سطح منطقه و بخصوص چغادک بسیار با اهمیت بوده است و این پایگاه خبری توانسته است بدون پشتوانه های لازم یکه و تنها ره صد ساله را بپیماید و نام چغادک را در سطح استان بوشهر و کشور زبانزد عام و خاص گرداند و باعث ارتقاء سطح فرهنگ آنجا شود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد : هدف از این دیدار صمیمی صرفا" به جهت تشکر از زحمات شبانه روزی مدیر و خبرنگاران این پایگاه خبری می باشد و جبهه حامیان ولایت استان بوشهر همانند چتری ، تمام فکرها و اندیشه های مختلف را دور هم جمع می نمایند و آنها را مورد تشویق قرار خواهد داد و با تمام قدرت در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی )فعالیت خواهد کرد .

زارعی  تصریح کرد: جبهه حامیان ولایت استان بوشهر با اتحاد همه جانبه و یکپارچه خود زیر پرچم ولایت فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای این مردم عزیز و دوست دار نظام خدمت خواهد کرد.

مدیر پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نیز ضمن خیر مقدم به مسئول جبهه حامیان ولایت استان بوشهرو تبریک میلا حضرت رسول اکرم (ص)و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) گفت : این پایگاه خبری تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح فرهنگ در  شهر چغادک و انعکاس به موقع اخبار چغادک و استان بوشهر در راستای رسالت خبر رسانی خود انجام خواهد داد .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false