×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قول فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان به والیبالیست های چغادک

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان گفت: به والیبالیست های شهر چغادک به دلیل فعالیت های چشمگیر ورزشی آنها ، قول می دهم که آنها بتوانند از سالن های ورزشی بسیج به طوررایگان استفاده کنند تا بتوانند با انگیزه بیشتر و بهتری به این ورزش ادامه دهند و افتخار بیافرینند.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرگرد رضااوژن در گفتگو با خبرنگار چغادک نیوز اظهار داشت : سالن ورزشی بسیج در دو نقطه ازشهرچغادک درحال ساخت می باشد که فنداسیون و نصب اسکلت فلزی آن به اتمام رسیده است و منتظر تکمیل سقف آن می باشیم .

 

 

وی افزود :کاربری این دو سالن ورزشی می باشد و علاقمندان به رشته های ورزشی  فوتبال ، والیبال ، ورزشهای رزمی و بدن سازی اعم از خواهر و برادرمی توانند ازاین دوسالن استفاده کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان با اشاره به مشکلات والیبال محله ای شهر چغادک به علت نبود زمین مناسب گفت :به والیبالیست های شهر چغادک به دلیل فعالیت های چشمگیر ورزشی آنها ، قول می دهم که آنها بتوانند از سالن های ورزشی بسیج به طوررایگان استفاده کنند تا بتوانند با انگیزه بیشتر و بهتری به این ورزش ادامه دهند و افتخار بیافرینند .

اوژن بیان داشت :با توجه به نبود سالن ورزشی در سطح شهرازمسئولین شهر چغادک درخواست دارم نسبت به تسریع در تکمیل این سالن ورزشی در این خصوص همکاری لازم را صورت دهند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false