×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خطر ازبین رفتن زمین چمن چغادک به علت بی توجهی مسئولین تربیت بدنی

رئیس هیئت فوتبال چغادک گفت : زمین چمن چغادک که مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان و بازیهای کشوری و استانی در آن برگزار می شود به دلیل عدم اختصاص ۱ ریال و حتی اختصاص چند کیسه کود شیمیایی از جانب مسئول تربیت بدنی بخش مرکزی و بی توجهی مسئولین با خطر از بین رفتن کیفیت آن مواجه می باشد.

رضا اوژن در گفتگو با "چغادک نیوز"،با انتقاد شدید از مسئولین اظهار داشت : بدلیل عدم حمایت مسئولین و عدم اختصاص ۱ ریال به هیئت فوتبال چغادک جهت نگهداری زمین چمن این شهر و حتی عدم اختصاص چند کیسه کود شیمیایی و پمپ آب با خطر از بین رفتن کیفیت آن مواجه می باشد.

 

وی افزود : زمین چمن فوتبال شهر چغادک از معدود زمینهای با کیفیت فوتبال استان می باشد که در طول سال میزبان مسابقات لیگ برتر بانوان، بازی های کشوری ، لیگ دسته دوم جوانان کشور و لیگ فوتبال چغادک و شهربوشهر است که نماینده AFCآن را تائیده نموده است و به تائید اکثر کارشناسان رسمی استان نیز رسیده است.

مسئول هیئت فوتبال چغادک با اشاره به اینکه تا به امروز حتی از حقوق خود برای سربلندی و اعتلای زمین چمن چغادک هزینه کرده ام گفت : تمام هزینه هایی که در زمین چمن شهر چغادک جهت نگهداری آن انجام داده ام از حقوق شخصی خود بوده و یا از جایی قرض نموده ام.

رضا اوژن ادامه داد : در طول ۲ سال با توجه به بروز شرایط خاص از تربیت بدنی بخش مرکزی مطالباتی را داشته ام که تاکنون علی رغم پیگیریهای مکرر به نتیجه ای نرسیده ام.

وی تصریح کرد: از مسئولین تربیت بدنی بخش مرکزی و سایر مسئولین استان تقاضا دارم که به این زمین چمن که از معدود زمینهای با کیفیت استان است رسیدگی شود و از شورای شهرچغادک که با همکاری معنوی خود اینجانب را یاری کرده اند تشکر می کنم و عاجزانه درخواست دارم که این خدمتگذار را در نگهداری این چمن یاری کنند.

وی در خصوص هزینه های جاری نگهداری زمین چمن چغادک بیان داشت : در ماه حداقل ۸ میلیون ریال هزینه نگهداری ،آب و برق آن می باشد و برای آماده سازی زمین جهت انجام مسابقات لیگ برتر حداقل ۲۰ میلیون ریال هزینه شده است که طی یکسال گذشته ۱ ریال کمک به این هیئت نشده است .

وی ضمن تشکر اززحمات رضا جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خواستار شد : توجه بیشتری به مجموعه ورزشی شهر چغادک که بالغ بر ۲۰ هزار نفر جمعیت را در دل خود دارد و روستاهای بخش مرکزی نیز از آن استفاده می کنند داشته باشند .

 

وی در پایان گفت : از تمام مدیران باشگاههای فوتبال چغادک و بخش مرکزی که علی رغم مشکلات عدیده از جیب خودشان هزینه کرده اند و تیم داری می نمایند و در عرصه ورزش فوتبال فعالیتهای چشم گیری داشته اند تشکر می نمایم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false