×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری چهارمین دوره ازمسابقات راه روشن و خورشید هستی

نماینده موسسه قرآن و نهج البلاغه شهر چغادک گفت : چهارمین مسابقه راه روشن و خورشید هستی به صورت حضوری و غیر حضوری در چغادک همراه با اهداء جوایز نفیس برگزارمی شود

http://8pic.ir/images/34340415748104931092.jpgحیدر قائدی در گفتگو با "چغادک نیوز"، خبر داد: کانون فرهنگی موعود با همکاری فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا اقدام به برگزاری چهارمین مسابقه راه روشن و خورشید هستی نموده است.

 

 

وی افزود :علاقمندان می توانند با تهیه کتاب از کانون موعود چغادک و مطالعه آن و تکمیل پاسخ نامه (در پایان کتاب خورشید هستی) در این مسابقه شرکت کنند .

مسئول کانون فرهنگی موعود چغادک ادامه داد: این مسابقه به مناسبت ولادت امام زمان (ع) از ۳خرداد ماه به صورت غیر حضوری آغازه شده و تا ۲۱ دی ماه در موسسه قرآن و نهج البلاغه قرعه کشی می شود.

نماینده موسسه قرآن و نهج البلاغه شهر چغادک با بیان اینکه این مسابقه به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزارمی شود بیان داشت :مسابقه حضوری راه روشن نیز ۲۷ دیماه  و ۲۵ بهمن ماه ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشورتوسط موسسه قرآن و نهج البلاغه در مصلی نماز جمعه چغادک برگزار می شود.

قائدی تصریح کرد : جوایز این مسابقه اعزام به سفرزیارتی کربلا ونجف ، اعزام به قم و مشهد و اهدای جوایز فرهنگی و مذهبی و صدها جوایز نفیس دیگر می باشد.

 

http://8pic.ir/images/40496870102606265954.jpg

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false