×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شهردار ابقاء شده وحدتیه بدون اطلاع شورای وحدتیه، شهردار چغادک شد

با وجود اینکه اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه پس از روی کار آمدن، شهردار خود را ابقاء نموده بودند، شهردار با رایزنی و برگزاری جلسات خصوصی در شهر چغادک، رای خود را از شورای شهر چغادک دریافت کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از ۱۱۰ نیوز : غلامرضا حیدری عضو شورای اسلامی شهر چغادک در گفتگو با خبرنگار ۱۱۰نیوز، افزود:شب گذشته با وجود چهار گزینه برای تصدی شهرداری شهر چغادک حمید رضا صفایی با ۵ رای شهردار شهر چغادک شد.

وی افزود: با توجه به تجارب حمید رضا صفایی در شهرداری تنگ ارم و وحدتیه دشتستان ایشان را با رای اکثریت به شهردار برگزیدیم.

در همین راستا خبرنگار ما با کرامت الله کشاورز رئیس شورای اسلامی شهر  وحدتیه تماس می گیرد و ایشان می گوید که حمید رضا صفایی قطعا شهردار آینده ماست و اعضای محترم شورای اسلامی چغادک، فکر شهردار شدن صفایی اصلا نباشند.

وی افزود: عبدالحمید صفایی یکی از شهرداران جوان و کار کرده وحدتیه است و تعامل خوبی با شورا دارد و قطعا با شناخت چانه زنی خوبی که از اعضای شورای اسلامی وحدتیه داریم، صفایی را در شهر وحدتیه نگه می داریم.

کشاورز گفت: در تماسی که در این خصوص با صفایی داشتم ایشان گفته است: که فقط تعدادی از اعضای شورای اسلامی چغادک با من تلفنی صحبت هایی داشته اند و من حتی رزومه ای را برای اعضای شورای اسلامی چغادک نداشته ام.

گفتنی است: رسول استادزاده، شهردار سابق و اسبق بندر ریگ و آبپخش، نعمتی شهردار سابق دلوار، توسلی یکی از کارکنان شهرداری چغادک از دیگر گزینه های شهرداری چغادک بوده است.

حالا ما منتظریم که حمید رضا صفایی شهردار وحدتیه می ماند یا شهردار چغادک می شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false