×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کولاک دلوار کشتی در چغادک

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان و از هفته پنجم این رقابتها، امروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر چغادک،یک دیدار برگزار شد و طی آن تیم فوتبال دلوارکشتی جنوب نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان در یک بازی مقتدرانه تیم هیئات فوتبال گرگان را با نتیجه ۵ بر ۱ در هم کوبید.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ۱۱۰نیوز،سرمربی تیم دلوارکشتی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:با وجود عدم امکانات کافی  تیم دلوارکشتی توانسته از ۵ بازی ۴ بازی را با اقتدار ببرد.

نرگس احمدی ضمن تبریک به نجفی رئیس جدید هیئات فوتبال استان از وی تقاضای همکاری و مدد خواست.وی گفت: گلهای این دیدار در دقیقه ۱۳ زهرا قنبری بازیکن ملی پوش دلوارکشتی ضربه پنالتی را به اولین گل بازی تبدیل کرد. در دقیقه ۲۵ زینب هزاریان بازیکن شوشتری دلوار کشتی با یک ضربه عالی گل دوم بازی را به ثمر رساند.گل سوم این بازی را لیلا معلم بازیکن با تکنیک و ملی پوش برازجانی دلوارکشتی به ثمر رساند. در دقیقه ۷۶ مجددا زهرا قنبری بهترین هافبک تیم ملی ایران از نقطه پنالتی گل چهارم را به ثمر رساند. و گل پنجم این دیدار را لیلا اسدی بازیکن خوش آتیه گناوه ای دلوار کشتی به ثمر رساند.
 

http://8pic.ir/images/75307446886202858310.jpg

 

تنها گل گرگان در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید.

اسامی بازیکنان دلوار کشتی در این دیدار:

نجیمه لطیفی،محبوبه دهقان،سعدیه گرایی،فاطمه حسنی،لادن پاکار،سمیه اسدیان،لیلا معلم،لیلا اسدی،زینب هزاریان،معصومه طالبی، زهرا قنبری،سرمربی:نرگس احمدی

در پایان این دیدار مهندس پرآور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر طی تماس تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان دلوار کشتی پیام تبریک مهندس حسنوند را به بازیکنان دلوار کشتی رساند.

سایر نتایج:

پنجشنبه ۱۱/۷/۹۲ – ساعت ۱۰:۳۰
آینده سازان میهن یک – ملوان انزلی ۲– درچه خمینی شهر
پنجشنبه ۱۱/۷/۹۲ – ساعت ۱۱
تیم فوتبال آذربایجان غربی یک – فولاد نورد کوه صفر – تختی ارومیه

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false