×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تنها باشگاه ورزشی بانوان در چغادک + تصویر

تنها باشگاه ورزشی بانوان در چغادک در رشته های مختلف ورزشی در حال فعالیت است

به گزارش "چغادک نیوز"،  باشگاه ورزشی زرین بانوان در رشته های ایروبیک ، آمادگی جسمانی ، پیلاتس ، ایروبیک کودکان ، ژیمناستیک کودکان ، تکواندو و یوگا قریب چند ماه می باشد که در شهر چغادک فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

 

این باشگاه به مساحت ۱۹۰ متر واقع در چغادک شرقی روبروی مرکز بهداشت و جنب مرکز خرید الماس واقع شده است که با بکارگیری مربیان با تجربه استان که دارای عناوین قهرمانی و سابقه بیش از ۱۰ سال مربیگری در رشته های مختلف، محیطی کاملا" سالم ، شاد و با روحیه را برای بانوان چغادکی فراهم نموده است و به عنوان تنها با شگاه ورزشی با نوان در چغادک مشغول به فعالیت است.

 

حسین اشکاوند صاحب امتیاز این باشگاه در گفتگو با خبرنگارما در مورد فعالیتهای ورزشی پیش روی این باشگاه گفت : باشگاه زرین چغادک در قالب تیم استان بوشهر نفرات برتر ژیمناستیک خود را در شهریور ماه به مسابقات کشوری که در کیش برگزار می شود اعزام می نماید.

وی ادامه داد : تکواندو کاران این با شگاه نیز خود را جهت شرکت در مسابقات استانی ود را آماده می سازند  .
وی از برگزاری یک دوره کلاس تغزیه و اصول کار با ورزش ایروبیک و آمادگی جسمانی خبر داد و گفت : در آبان ماه با دعوت از دکتر جعفری استاد دانشگاه تهران و همچنین مربی و داور بین المللی آسیا دعوت نمودیم که جهت ارتقاء ، کیفیت و بهتر شدن ورزش چغادک ما را یاری نمایند .

لازم به ذکر است : خانمها هلال بحر ( در رشته ایروبیک و آمادگی جسمانی ) ، خرمایی پور ( رشته ایروبیک و آمادگی جسمانی ، یوگا و پیلاتس ) ، قرغانی ( رشته ژیمناستیک ) و مرادی ( رشته تکواندو ) مربیان این باشگاه می باشند  که برنامه تغذیه و رژیم های غذایی برای افرادچاق و لاغر نیزتوسط آقای حسین اشکاوند متخصص امور تغذیه ارائه می شود.

 

http://8pic.ir/images/20919265488609267318.jpg

 

 

 

http://8pic.ir/images/59238556650883643096.jpg

 

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false