×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
داستان بازار روز چغادک از زبان حاج علی حسینی

http://8pic.ir/images/62508967531702797029.jpg در مصوبه سال ۸۴ به شهرداری مجوز داده می شود با آقای فخری قرار داد منعقد نماید و فعلا در فکر جابه جایی بازار روز نباشد ولی شهرداری و شورای دوره سوم هیچگونه توجه ای به این مصوبه نکرده که این حرکت شهرداری مغایر بند ۱۸ از ماده ۵۵ قانون شهرداری ها می باشد.

 

http://8pic.ir/images/62508967531702797029.jpgبه گزارش "چغادک نیوز"، حاج علی حسینی منتخب مردم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر چغادک در پاسخ  خبرنگار ما در خصوص انتقال بازار روز از زمین آقای فخری به سه راهی زایر ابراهیمی که آیا جزو مصوبات شورای اسلامی دوره دوم بوده است و یا خیر ، گفت : بله مصوبه مورخه ۱۱/۴/۸۴ شورای اسلامی دوره دوم بوده است

 

حسینی افزود : عنوان مصوبه بدین شرح بوده است که شهرداری می تواند زمین آقای علیزاده را با توجه به شرایط پیشنهادی مالک که به صلاح و صرفه و با رعایت مقررات آیین نامه مالی و معادلات شهرداری باشد تهیه نماید و بازار روز فعلی را به مکان زمین مذکور انتقال نماید

وی ادامه داد:  مصوبه ذکر شده به استناد بند ۱۸ از ماده ۵۵ قانون شهرداری ها صورت گرفت که بند ۱۸ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها چنین عنوان کرده و وظایف شهرداری را تهیه و تعیین میدان های عمومی برای خرید و فروش ارزاق و توقف وسائط نقلیه و غیره…لذا آگاهان به امور حقوقی از بند ۱۵ ماده ۵۵ چه برداشتی دارند.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی دوره دوم در حد تهیه و تعیین زمین که همانا میدان های عمومی باشد که بند ۱۸ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها گفته به شهردار مجوز داده و هرگونه ساخت و ساز در آن زمین مغایر بند ۱۸ ماده ۵۵ دانسته و مجوزی صادر نکرده.

وی خاطر نشان کرد : بعد از ۳ ماه از مصوبه ۱۱/۴/۸۴ و زیر سازی زمین مذکور تجدید نظر بعمل آمد چرا که مردم به استقرار بازار روز در آن خیلی رغبتی نشان نمی دادند بلافاصله مصوبه مورخ ۱۹/۷/۸۴ صادر گردید.
حاج علی حسینی در مورد مصوبه ۱۹/۷/۸۴ بیان داشت : در این مصوبه به شهرداری مجوز داده می شود که با تمدید قرارداد جایگاه بازار روز با آقای فخری اقدام نماید.یعنی با آقای فخری قرار داد منعقد نماید و فعلا در فکر جابه جایی بازار روز نباشد.

وی اعلام نمود : شهرداری محترم و شورای اسلامی دوره سوم هیچگونه توجه ای به مصوبه ۱۹/۷/۸۴ و بند ۱۸ از ماده ۵۵ قانون شهرداری ها نکرده و اقدام به ساخت پاساژ کرده که می بایست بخش خصوصی را تشویق می کرد چنین ساخت و سازی انجام دهد.

وی در پایان  با اعلام اینکه تمام نسخه ها از مصوبات ذکر شده در فرمانداری و شهرداری موجود می باشد گفت : چنین حرکتی که انجام گرفته از سوی شهرداری مغایر بند ۱۸ از ماده ۵۵ قانون شهرداری ها می باشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false