×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تغییرات در استان +لیست بخش ها و شهرهای جدید

وی که خواست نامش فاش نشود اظهار کرد : در آخرین نشست دولت دهم که روز چهارشنبه هفته جاری در مشهد برگزار می شود به احتمال فراوان جدیدترین تقسیمات استان بوشهر که پیش از این تمامی مراحل کارشناسی آن در وزارت کشور نهایی شده است تصویب خواهد شد

به گزارش "چغادک نیوز"،یک منبع آگاه در گفتگو با سوک از نهایی شدن تغییرات تقسیمات کشوری در استان بوشهر در آخرین نشست هیات دولت در مشهد خبر داد.

وی که خواست نامش فاش نشود اظهار کرد : در آخرین نشست دولت دهم که روز چهارشنبه هفته جاری در مشهد برگزار می شود به احتمال فراوان جدیدترین تقسیمات استان بوشهر که پیش از این تمامی مراحل کارشناسی آن در وزارت کشور نهایی شده است تصویب خواهد شد .

این مقام آگاه تصریح کرد : بخش های ساحلی از تنگستان و کاکی از دشتی به شهرستان های جدید تبدیل می شوند تا استان بوشهر دارای ۱۲ شهرستان شود و شهرهای چغادک در شهرستان بوشهر به همراه شهر آباد در تنگستان به مرکز بخش تبدیل می گردند .

وی عنوان کرد : روستای جائینک در تنگستان ،دویره و شهرک عالیشهر در شهرستان بوشهر نیز به شهر تبدیل خواهند شد که به عنوان زیرمجموعه بخش چغادک قرار خواهند گرفت .

این مقام آگاه یادآور شد : تغییرات دیگری نیز در جنوب استان ایجاد خواهد شد که درآخرین نشست هیات دولت احتمالا تصویب خواهد شد ./۲

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false