×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اطلاعیه واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چغادک در خصوص روز سیزده بدر

واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چغادک به مناسبت روز طبیعت(سیزده بدر ( بر توجه شهروندان به توصیه ها و هشدارهای ایمنی، به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی تاکید کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  آقای مهندس قنبرپور مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چغادک  ضمن گرامی داشت سیزده فروردین، روز طبیعت در اطلاعیه ای از مردم خواست از افروختن آتش در پارک ها  و فضاهای  سبز خود داری کنند.

در این اطلاعیه آمده است : در تعطیلات نوروزی بویژه هنگام مسافرت و استراحت در جنگلها و باغها و بوستانهای شهری، درختان و گیاهان و زیبایی ها را حفظ کرده و از ایجاد آتش در این مکانها جدا خودداری کنند تا این سرمایه های ارزشمند ملی حفظ شوند.

شهروندان به خاطر داشته باشند ته سیگار روشن، چوب نیم سوخته و ذغال های افروخته داخل اجاق ها را پس از استفاده، کاملا خاموش کنند.

شهروندان به تابلوهای هشداردهنده در مناطق پارکهای تفریحی و پارکهای جنگلی توجه داشته باشند و در صورت برپاکردن خیمه و چادر، فاصله محل استقرار و تا محل افروختن آتش و عدم استقرار در مسیر باد و آتش را رعایت کنند.

والدین به فرزندان خود توصیه کنند، از شکستن شاخ و برگ درختان در روز طبیعت خودداری کرده و چنانچه در روز طبیعت قصد رفتن به کنار دریا و رودخانه های پر آب را دارید، به اندازه کافی از جریان شدید رودخانه‌ها فاصله گرفته و مراقب فرزندان خود باشید.

خانواده ها مواظب چاه‌های روبازی که در اطراف شهرها وجود دارد باشند و از بازی کردن بچه های خود بدور از مراقبت خودداری کنند.

توصیه می شود ضایعات و زباله ها را داخل کیسه ریخته و در سطل زباله قرار دهید.

در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false