×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گاز کشی چغاد ک شرقی بعد از تعطیلات/چغادک بخش می شود

نماینده مردم بوشهر ، گناوه ، دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر چغادک حاضر شد و به سوالات خبرنگار ما پاسخ گفت و خبر از بخش شدن چغادک و…. را داد

به گزارش "چغادک نیوز"، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با مردم شهر چغادک  در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص گازکشی در قسمت شرقی شهر چغادک گفت : من در این خصوص پیگیری نموده ام  و پیمانکار آن مشخص شده است و کارگاه آن هم تجهیز شده  و قرار بر این می باشد که در ایام تعطیل بخاطر آرامش وآسایش مردم کاری انجام نشود و بعد از تعطیلات عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد .

 

عبدالکریم جمیری در خصوص بخش شدن شهرچغادک ابراز داشت : پیگیری های آن به شکل  رسمی در حال انجام می باشد و ما موافقت  وزیر کشور را بصورت شفاهی گرفته ایم  و گردشکار اداری و تشریفات رسمی آن قرار شده انجام شود  و انجام می شود و مسیر آن دارد طی می شود و دست وزارت کشور می باشد .

وی در خصوص کانال دفع آبهای سطحی (تالاب چغادک) و عدم وجود فاضلاب شهری چغادک گفت : بحث خدمات رفاهی چغادک به طور کلی هم با شهردار محترم و هم با مسئولین استان چه قبلی و چه فعلی در میان گذاشته ایم  و قاعدتاً آنها باید برای این موضوع طراحی مناسبی باید داشته باشند و ما هم آمادگی داریم که هر کجا که نیاز به پیگیری باشد و از دست ما برآید ، اقدام می کنیم .

جمیری در مورد آمبولانس  فاقد راننده و بلا استفاده چغادک و عدم کلنیک شبانه روزی در سطح شهر اظهار داشت : به ریاست دانشگاه علوم پزشکی آقای حیدری این موضوع را گفته ام که یک شرایطی را فراهم نماید که امکان استفاده از این آمبولانس فراهم شود و من موضوع کلنیک شبانه روزی را پیگیری می کنم که آقایان آن را بصورت شبانه روزی دایر کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مورد اختصاص زمین آموزشی در چغادک با توجه به گسترش جمعیت آن اعلام نمود :آموزش و پرورش  باید بر اساس شرایط و آمار جمعیت اینجا آن را کارشناسی نمایند و از طریق مسکن هم پیگیری نمایند و مجوزات لازم را برای ساخت و ساز در اختیار گیرند و اگر آموزش و پرورش نیازی می بیند که از طریق بنده پیگیری شود ما در خدمتشان هستیم.

وی در پایان در مورد سیل بند چغادک و سیل بند جایگزین به خبرنگار ما گفت : من این موضوع را پیگیری نموده ام و قرار شده است که معاون عمرانی استانداری آقای مهندس رستمی ، شهردار و شورای شهر را دعوت کنند و هماهنگی کنند و هر چه را که به خیر و صلاح مردم این شهر می باشدکارشناسانه انجام دهند و آنچه را که ممکن است مردم را ضرر و زیان و آسیب برساند را مانع شوند که انجام نگیرد و به نظر بنده باید کارشناسی شود و اگر جایی در مسیر سیل می باشد ،قطعاً سیل بند نیاز دارد و این نظر کارشناسی می خواهد و من معاون استاندار را خواسته ام که زیرنظر بگیرند و کارشناسی کنند و کارشناسانه عمل کنند../انتهای پیام

 

http://8pic.ir/images/53238894863680912195.jpg

 

http://8pic.ir/images/44282217668761654246.jpg

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false