×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دلیل استقرار اداره گاز دراین محل چیست ؟

مجتبی رجایی زاده گفت : اگر جای مناسبی برای ما پیدا شود که بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و مردم ما را دراین زمینه یاری نمایند ما قطعاً از این محل نقل مکان می نماییم .

http://8pic.ir/images/47825651389599719793.jpgبه گزارش "چغادک نیوز"، رئیس ناحیه گاز رسانی چغادک در جواب خبرنگار ما مبنی بر دلیل جابجایی ساختمان این اداره  وعدم استقرار در جای بهتر  در سطح شهر چغادک گفت : در حال حاضر مشکل اساسی این اداره ساختمان آن است که بصورت استیجاری تحت اختیار ما می باشد و به همین لحاظ شهروندان شاهد تغییر مکان آن هستند .

 

 

 

مجتبی رجایی زاده افزود : ما بسیار سعی و تلاش نمودیم و اطلاعیه زدیم که یک جایی را که در خور و شان  و منزلت شهروندان باشد پیدا نکردیم  و با توجه به اجاره بهای سر به فلک کشیده در چغادک ما مجبور شدیم در این محل و نقطه کور اسکان پیدا کنیم .

وی در جواب اینکه چرا تابلویی در ابتدای کوچه و یا روی بلوار قرار نگرفته است  که نشان دهنده موقعیت فیزیکی این اداره باشد گفت : ما تابلویی را جهت رفاه حال شهروندان  تهیه نمودیم ولی شهرداری  از نصب آن در ابتدای کوچه موافقت ننموده و مجوز نصب آن را به ما  نداده است و به همین لحاظ از شهروندان عذر خواهی می نماییم .

وی در پایان گفت : اگر جای مناسب برای ما پیدا شود که بتوانیم خدمات بهتری برای مردم ارائه دهیم و مردم ما را در این زمینه یاری نمایند ما قطعاً از این محل نقل مکان می نماییم ./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false