×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
در چغادک فقط ۲۵۶ مشترک از گاز بهره می برند

مجتبی رجایی زاده گفت : با وجود اطلاع رسانی در سطح شهر و جایگاه نماز جمعه و ظرفیت ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ مشترک در چغادک ما فقط ۲۵۶ مشترک داریم که این موضوع نا امید کننده است .

به گزارش "چغادک نیوز"، رئیس ناحیه گاز رسانی چغادک در گفتگو با خبرنگار  ما گفت : اداره گاز شهر چغادک  همزمان با گاز کشی شبکه سراسری در چغادک در اواخر زمستان سال ۸۸ شروع به کار نموده است و روستاهای سرمل ،حسینکی،آبطویل، دویره،چاهکوتاه،تل اشکی ،قلعه ،احمدی و محدوده انبار پارس شمالی را تحت پوشش خود دارد .

 

http://8pic.ir/images/97805191330823463206.jpg
مجتبی رجایی زاده افزود : فاز اول اجرای شبکه گاز رسانی  در چغادک از اواخر سال ۸۷ شروع شد و اواسط سال ۸۸ توانستیم ۱۸ کیلومتر از شبکه پلی اتیلن  گاز را در قسمت غربی چغادک کار نماییم .و بالغ بر ۹۰۰ المک هم درب منازل نصب نموده ایم .

 

وی با ابراز ناامیدی و نگرانی از استقبال کم رنگ شهروندان در قسمت غربی گفت : در حال حاضر ما ظرفیت ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ مشترک را در این قسمت داریم که با وجود اطلاع رسانی در سطح شهر و جایگاه نماز جمعه فقط ۲۵۶ مشترک به ما مراجعه نموده اند و از گاز استفاده  می نمایند .که نیاز به فرهنگ سازی عمومی و اصولی تر در این زمینه می باشد .

وی در مورد گاز کشی در قسمت شرقی ابراز داشت : پیمانکار آن آقای شیرآوند مشخص شده است  و نقشه کارشناسی آن هم تعیین شده است و ابلاغ به کار آن  به اواخر فروردین یا اواسط اردیبهشت موکول می شود  و تا کنون ابلاغ  به کاری به این اداره ارائه نشده است .

رجایی زاده خاطر نشان کرد : اگر مشکلی نباشد  و ابلاغ به کار سریع ارائه شود و پیمانکار هم خوب عمل کند می تواند بین ۲ الی ۳ ماه پروژه گاز کشی را در قسمت شرقی را پایان برساند .

رئیس اداره گاز چغادک  در مورد نحوه خدمات رسانی پرسنل این اداره بیان داشت : این اداره ۴ نفر نیروی امداد و ۲ راننده و یک خودروی مزدا تحت اختیار دارد که در طول شبانه روز اقدام به سرکشی از ایستگاه (TBS) چغادک و المک های گاز در حوزه استحفاظی و شهر چغادک  مبادرت می نمایند  و هر ۶ ماه یک مرتبه هم با دستگاههای نشت گاز  کل خطوط لوله گاز  را که در زیر زمین نشت دارند  را برطرف می کنند .

وی افزود : شماره تماس ۱۹۴ امداد گاز این اداره در کل حوزه استحفاظی فعال می باشد و در روستاهای تابعه هم مامور گاز بان قرار دادیم که در صورت قطعی  و یا مشکلات پیش رو می توانند با مامورین ما تماس حاصل نمایند .

وی اعلام نمود : ما در طول سال ۴ مانور گاز داریم  که ۳ تای آن  داخلی و یکی هم سراسری است که باید با هماهنگی آتش نشانی ،اورژانس و شهرداری آن منطقه انجام پذیرد که متاسفانه در سال گذشته در یک مانور سراسری در جهت آگاهی مردم ،اورژانس و آتش نشانی به دلیل نامعلوم حضور نیافتند .

وی در پایان اظهار داشت : فشار گاز مصرفی چغادک طبق استاندارد می باشد  و از شهروندان تقاضا می شود که گاز را بعنوان یک اصل اساسی در جهت زندگی بهتر مورد توجه بیشتری قرار دهند و این اداره آماده خدمات رسانی به مردم ولایتمدار این شهر است ./انتهای پیام

نرخ هزینه انشعاب گاز بدین شرح می باشد.

http://www.niloblog.com/files/images/bwi3wkixs9bjn5wiumkk.jpg

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false