×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مسولین جواب دهند: سهم میوه شهر چغادک به کدام میوه فروش شهر داده شده است

یکی از کاربران این پایگاه با ارسال ایمیلی خطاب به مدیر کل محترم بازرگانی استان بوشهر واعضای شورای شهر وشهردار محترم شهر ولایت مدار چغادک سوالاتی را ابراز داشت .امید واریم مسولین مربوطه با ارسال ایمیل های قانع کننده خود جواب این کاربر محترم را بدهند.

به گزارش "چغادک نیوز"، گذری به شهر بوشهر بطور مستمر در این ایام داشته ایم وهر خیابانی که می دیدیم که میوه بازرگانی را توضیح می کرد پارچه هایی بر سر در ب مغازه شان نصب شده بود مبنی بر فروش میوه به نرخ مصوب .

گویا شهر چغادک از این اصل قانونمند مبرا شده است وبه نظر می رسد که سهمی از میوه بازرگانی نمی برد وپارچه ای بر سر درب هیچ کدام میوه فروشی ها نمی بینیم !!وظاهر قضیه به نظر می رسد که هیچ شخصی میوه بازرگانی را جهت مصرف مردم شهر ولایت مدار چغادک از بارزگانی تحویل نمی گیرد این ظاهر قضیه است که در شهر قابل مشاهده است .

نمدانیم که آیا مسولین شورای شهر وشهردار این مهم را بررسی می کنند یاهنوز بر سر چانه زنی ایجاد گذر هستند و ودر این ایام نوروز مسائل اقتصادی مردم را به فراموشی سپرده اند . زیرا شهرچغادک  با جمعیت ۲۰هزار نفری لاقل باید دو جایگاه مشخص همراه با نصب بنر فروش میوه بازرگانی داشته باشد در غیر این صورت آگر سهمیه مردم چغادک جذب نشده جفای مضائف بر مردم از سوی آقایان وارد شده است که متولیان این امر جوابگوی مردمی فهیم و ولایت مدار خواهند بود که امور شهرشان را به آنها سپرده ا ند .

اما به نظر می رسد درپشت پرده پنهان این شهر , میوه بازرگانی وارد این شهر میشو د وحتی به فروش هم می رسد ولی بنر سر درب مغازهاش به چشم ظاهر بین مردم نمی اید( ولی گویا گشت‌های بازرسی اداره بازرگانی انها را می بینن ) .

اعضای شورای شهر خواهشا مسائل پنهان شهر را بررسی نمائید ونگذارید سهم مردم محروم این گونه به دست سودا گران وگرانفروشان بیفتد

اما آقای سید‌حسین حسینی‌محمدی مدیر کل بازرگانی شما به نقل ازhttp://www.ostannews.com فرموده اید وظیفه بازرسی و نظارت کار خطیر و پرمسئولیتی بوده و نیازمند تجربه، استعداد و حس علاقه است. نظارت متمرکز و منسجم بر واحدهای فروشنده میوه و تره بار شدت بیشتری می‌یابد و بازرسان با فروشندگان متخلف و گران‌فروش در سطح بازار برخورد می‌کنند. مدیرکل بازرگانی استان بوشهر بیان داشت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب طعم شیرین اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها را از طریق گران‌فروشی و یا احتکار و کم‌فروشی به کام مردم تلخ کنند.

حسینی‌محمدی خاطر‌نشان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با اداره کل تعزیرات حکومتی را افزایش و تمام خود را بر تقویت و اثر‌بخشی این گشت‌ها متمرکز می‌کنیم.

ولی چند سوال از مدیر کل محترم ازجانب یک شهر وند چغادکی

آیا در این ایام به چغادک که نزدکترین شهر به بوشهر می باشد مراجعه کرده اید ومحل های که میوه مردم شهر چغادک را راا ز بازرگانی می گیرند وبه فروش می رسانند به چشم دیده اید که بنر های آنها نصب شده است (ما که گذری در این شهر در هر روز داریم بنری مبنی بر فروش میوه بر سر درب هیچ مغازهای ندیدیم)ایا اجازه دادهاید که سود جویان به هدف خود نرسند وگشت های شمابه انچه که فرموده اید در این شهر عمل نموده اند .

با تشکر از مدیریت مردمی چغادک نیوز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false