×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اظهار نظر فرمانده انتظامی استان بوشهر در مورد امنیت شهر چغادک

به گزارش "چغادک نیوز"، عصر روز یک شنبه فرمانده نیروی انتظامی استان در آخرین نشست خود  با اصحاب رسانه حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ گفت : 

خبر نگار ما از سردار عباس زاده در خصوص ؛ وضعیت امنیتی شهر چغادک پرسید : شهر چغادک به عنوان یکی از شهر های جرم خیز و به عنوان شهر ترانزیت مواد مخدر در استان بوشهر شناخته شده است به عنوان نمونه در جلسه قبلی که با اصحاب رسانه داشتین ، ما یک خبر بسیار ناگوار از شهر چغادک داشتیم و آن هم با این عنوان که پدری پسر خود را در کوره سوزاند .در این جلسه نیز باز هم خبر ناخوشایندی داریم آن هم با این عنوان که برادری، برادر خود را به قتل رساند .

به هر جهت هر وقت که این گونه خبر ها در سطح شهر و از طریق رسانه ها منتشر میشود ، مردم ازعمل کرد کلانتری و نیروی انتظامی در شهر چغادک گلایه می کنند.

قاتل چغادکی شاکی ندارد

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پاسخ خبرنگار ما گفت  با تشریح چگونگی ایجاد یک فقره قتل در چهل و هشت ساعته گذشته گفت : درگیری بین دو برادر ‏منجر به قتل شده است‎ .‎

وی با اعلام این که این قاتل شاکی ندارد افزود : در این حادثه برادری برادر معتاد به شیشه اش را با یک تفنگ سوزنی به قتل ‏می رساند وادعا می کند برادرم به دلیل میزان گسترده اعتیادش به شیشه سبب آبروریزی و سرقت و آزار و اذیت همسایه ها شده ‏بود که به این دلیل آن را از بین برده ام و با این کار حتی  نیروی انتظامی را راحت کرده ام .

سعی می کنم خود شخصا از شهر چغادک بازدید کنم

سردار عباس زاده در ارتباط با این سوال که آیا این امکان وجود دارد که حضور نیروی انتظامی را در سطح شهر چغادک افزایش دهید و یا اینکه کلانتری این شهر رو بیشتر تجهیز نمایید ؟گفت :  سعی میکنم با هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت خود شخصا دریکی از مساجد شهر حاضر شوم و با مردم این شهر دیدار مستقیمی داشته باشم و به سوالات آنان پاسخ دهم.

افرادی که دارای سوابق متعدد شرارت هستند را به طور ‏قطع در سطح شهر می گردانیم

در ادامه خبرنگار چغادک نیوز با بیان اینکه  در شهر برازجان بعد از انجام عملیات اطلاعاتی نیروی انتظامی ۴ نفر سارق مسلح را دستگیر و سپس این اشخاص سوار بر ماشین در سطح شهر گردانده شدند  تا درس عبرتی باشد برای سایر اراذل و اوباش آیا این امکان وجود دارد که  شبیه به همین ساز وکار را برای اراذل و اوباش شهر چغادک انجام دهید ؟

سردار عباس زاده از گرداندن افرا د شرور در سطح استان اظهار داشت : افرادی که دارای سوابق متعدد شرارت هستند را به طور ‏قطع در سطح شهر می گردانیم و فرقی نمی کند در چه‎  شهری باشد‎.‎‎

وی اضافه کرد : سارقینی که امکان بازگشت آنها به جامعه وجود ندارد و احکام آنها محاربه است برای عبرت دیگران در ‏سال آینده در شهرهای استان  وبه خصوص شهر چغادک در معرض دید عمومی قرار داده می شوند .

از ظرفیت بسیج در راستای تامین امنیت استان استفاده خواهد

و در نهایت خبرنگار چغادک نیوز با پرسش این سوال که : امام جمعه شهر چغادک در خطبه های نماز جمعه بیان نمودند: به موضوع بسیج نیاز شدید هست ، نیروی انتظامی در شهر چغادک به تنهاییی نمی تواند کاری انجام دهد و باید  دست بسیجیان را باز کنند . نظرتون در ارتباط با این موضوع چیست ؟ و آیا امکانش وجود دارد  که کلانتری و بسیج تعامل بشتری با یکدیگر داشته باشند ؟

سردار عباس زاده پاسخ دادند :  از ظرفیت بسیج در راستای تامین امنیت استان استفاده خواهد شدو ما استقبال می کنیم هر جا که بخواهند مستقل عمل کنند حمایت و همراهی می کنیم و پشتیبانی می کنیم و هر جا هم در هر صورت نیاز باشد به صورت ترکیبی عمل بکنیم و بسیج استقبال بکند باز هم ما در پلیس ، نگاهمان بر این است که بسیج  یک قابلیت و یک پتانسیل بسیار خوبی در کل کشور است و در جامعه ما  انشا الله بتوانیم از این ضرفیت در راستای امنیت مردم به نحو احسن استفاده کنیم./ انتهای پیام

 

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false