×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نماز جمعه چغادک چه روزی تاسیس شد؟

۲۳ اسفند سالروز تجلی وحدت و روح معنویت وانسانیت در چغادک می باشد که در سال ۱۳۸۷ به همت مردم ومسولین و الی الخصوص حجت الاسلام سید مجید موسوی تاسیس شد .

 
 

به گزارش "چغادک نیوز"،  مسول ستاد نماز جمعه شهر چغادک گفت : ۲۳ اسفند سالروز تجلی وحدت و روح معنویت وانسانیت می باشد که در سال ۱۳۸۷ در چغادک به اوج خود رسید و اولین نماز جمعه شهر چغادک به همت مردم و مسئولین توسط حجت الاسلام سید مجید موسوی اقامه شد .

 

http://8pic.ir/images/flpfk3ran42wsdp58ppx.jpg
حاج محمد بیات تصریح کرد : ما در ۲۳ اسفند سالروز اولین نماز جمعه شهر چغادک با نصب بنر و پلاکارد در این روز میمون و خوش یمن که برای شهر چغادک برکات مادی و معنوی بسیاری به همراه داشته است این روز را گرامی می داریم

وی بیان داشت : در گرامیداشت سالروز تاسیس نماز جمعه در روز جمعه از پایگاههای مقاومت بسیج خواهران وبرادران حوزه های مقاومت بسیج رمضان ومطهره به صورت ویژه تقدیر خواهد شد و از زحمات خستگی ناپذیر آنها در فصل های گرم وسرد سال که همیشه در برقراری امنیت نماز جمعه کوشش نموده اند تشکر می شود .

وی خاطر نشان کرد : ما در پی این چند سال نقص ها و ضعف هایی هم داشته ایم که عزیزان نماز گزار می توانند در فرم های نظر سنجی که در این روز پخش می شود ما را از انتقادات و پیشنهادات سازنده خود یاری نمائید

وی در پایان از حضور همیشگی مردم و همکاری مسولین در برپایی نماز جمعه تشکر فراوان نمود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false