×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود

خطیب جمعه چغادک گفت: حضور باشکوه مردم عزیز ، پیر و جوان ، زن و مرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت و اتحاد ما و نشان از وفاداری ما نسبت به امام و انقلاب و ولایت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود .

به گزارش "چغادک نیوز"،حجت الاسلام موسوی در خطبه دوم نماز جمعه شهر چغادک پس از توصیه مردم به تقوای الهی  بیان داشت : روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری سلاله پاک حضرت زهرا (علیه السلام) حضرت امام خمینی «ره» است .

 


وی ادامه داد : ۲۲ بهمن یوم الله است روز غلبه مستضعفین بر مستکبرین است ،روز تجلی قدرت الهی است که مردم  مستضعف با ایمان راسخ را بر مستکبرین و ظالمین غلبه داد و پیروز نمود ، این نعمت بزرگ انقلاب را باید شاکر باشیم .

وی افزود  : در این ایام مردم ما باید به یاد  قدرت بی نهایت الهی بیافتند ،آرمان های امام و انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم و فراموش نکنیم  که ما برای اسلام انقلاب کردیم ، ما برای دین انقلاب کردیم نه برای دنیا ، ما برای شرف انقلاب کردیم نه برای شکر که اگر ما را تحریم کردند و توطئه های خارجی و دستهائی در داخل جنس ها را گرون کردند فکر نکنند که ما دست از انقلاب برمی داریم .

امام جمعه چغادک خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم عزیز ، پیر و جوان ، زن و مرد  در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت و اتحاد ما و نشان از وفاداری ما نسبت به امام و انقلاب و ولایت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود .

وی به شهروندان سفارش کرد: لذا همه شما مردم  عزیز را به عمل  به وصیت پدر پیر و مهربانمان ،امام عزیزمان مبنی بر شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سفارش می کنم  و نسبت به قدمهایی که برمیدارید .

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false