×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بوشهر و چغادک میزبان دور دوم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور شد

سرپرست تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: میزبانی دور دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور برای صعود به لیگ برتر به بوشهر رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسن غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها علاوه بر بوشهر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم درخواست میزبانی داده بود اما فدراسیون فوتبال در نامه‌ای با میزبانی بوشهر موافقت کرد.

خبرگزاری فارس: بوشهر میزبان دور دوم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور شد
وی افزود: این رقابت‌ها از روز ۲۳ بهمن ماه در زمین شماره دو ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و ورزشگاه شهدای شهر چغادک آغاز خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال شاهین عامری بوشهر تصریح کرد: این رقابت‌ها در دو گروه برگزار خواهد شد و در گروه یک که بوشهر میزبان بازی‌های آن است تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس قائمشهر، صنعت نفت آبادان و شاهین بندر عامری هم‌گروه هستند.

هیچ مسئولی به داد تیم شاهین بندر عامری نرسیده است

غریبی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان استان بوشهر از تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: تیم فوتبال شاهین بندر عامری که نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور است و برای رسیدن به لیگ برتر رقابت می‌کند اما هیچ مسئولی به داد تیم ما نمی‌رسد.

وی گفت: این در حالی است که وقتی تیم به نتایج دلخواه می‌رسد و به مرحله بالاتر صعود می‌کند همه مسئولان در کنار تیم حاضر می‌شوند.

غریبی گفت: به چنین مسئولانی هشدار می‌دهیم در صورتی که بخواهند چنین رویه‌ای پیش بگیرند و بدون حمایت از تیم پس از موفقیت‌، با کت و شلوار کنار تیم عکس یادگاری بگیرند چنین اجازه‌ای به آنان نخواهیم داد.

سرپرست تیم فوتبال شاهین بندر عامری از مسئولان شهرستان تنگستان به ویژه امام جمعه و فرماندار شهرستان خواست حمایت‌های ویژه خود از این تیم یکدست را دریغ نکنند.

وی بیان کرد: قائم مقام باشگاه به همراه امام جمعه و فرماندار تنگستان برای رسیدگی به وضعیت تیم و برنامه‌ریزی برای حمایت، جلسه خواهند داشت.

سرپرست شاهین بندر عامری گفت: از هواداران پرشور شاهین بندر عامری می‌خواهیم در زمان بازی‌ها، تیم محبوب خود را تنها نگذارند تا با انجام بازی‌های زیبا و کسب نتایج دلخواه بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false