×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیام شهردار چغادک به مناسبت هفته وحدت

پیام شهردار چغادک آقای عبدالله کردگار به مناسبت هفته وحدت بدین شرح می باشد

به گزارش "چغادک نیوز"، شهردارچغادک  ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت آخرین ختم رسل حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت گفت: خداوند حق تعالی با آفرینش پیامبر مهر و اخلاق پایه وحدت و انس و الفت را در میان بندگانش قرار داد.

پیامبر اکرم(ص) مایه فخر و مباهات جامعه بشری است چرا که خداوند حق تعالی وی را رحمت للعالمین نام نهاده است تا از طریق او بندگانش را مورد لطف و عنایات خودقرار دهد. وحدت و یکپارچگی مردم مسلمان و شریف ایران و ملتهای مسلمان جهان هدف اصلی و نهایی پیامبر رحمت و ختمی مرتبت (ص) بوده تا صلح و آرامش در جهان برقرار باشد چرا که در سایه اتحاد و همبستگی می توان به هدف غایی که همان جهانی شدن مهدویت است رسید.

هفته وحدت، یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است. پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه با هم برادرند. کردگار در خاتمه هفته وحدت را به همه مسلمین جهان بخصوص مردم شریف ومتعهد چغادک  تبریک گفت و آرزوی توفیقات روز افزون حضرت حق را بر موفقیت و سرافرازی این مردم نجیب و ولایت مدار را نمودند و اضافه نمودند به امید اینکه پرچم حکومت به حق اسلام ناب محمدی با عنایات خداوند متعال به دست صاحب واقعی خود حضرت امام عصر ارواحنا فداء برسد.انشالله

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false