×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رزمایش ۲۰ هزار نفری در چغادک برگزار می شود

خبرگزاری فارس: سناریو رزمایش ۲۰ هزار نفری با موقعیت بوشهر سازگار استفرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش ۲۰ هزار نفری بیت المقدس از ۲۵ تا ۲۷ بهمن در منطقه عمومی چغادک برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، فتح الله جمیری در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیج اظهار داشت: این رزمایش جلوه خوبی برای نشان دادن توان و اقتدار نیروهای بسیجی در داخل و خارج از کشور است.

 

خبرگزاری فارس: سناریو رزمایش 20 هزار نفری با موقعیت بوشهر سازگار است
وی تصریح کرد: این رزمایش با هدف انسجام بخشی نیروها و نشان دادن توان بسیجیان و سایر نیروها برگزار خواهد شد.

جمیری با بیان اینکه این رزمایش با همکاری همه دستگاه‎های اجرایی و نیروهای مسلح سپاه و ارتش برگزار می‎شود گفت: قرارگاه امام هادی (ع) که هدایت این رزمایش را به عهده دارد مقدمات آن در جلسات متعدد برنامه‎ریزی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش ۲۰ هزار نفری بیت المقدس از ۲۵ تا ۲۷ بهمن در منطقه عمومی چغادک برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در این رزمایش ۲۰ هزار نفری ۵ هزار نفر از نیروها در عملیات شرکت دارند و ۱۵ هزار نفر دیگر نیز حضور خود را برای حفظ انسجام  در صبحگاه نشان می‎دهند.

جمیری بیان کرد: این نیروها در قالب گردان‎های امام حسین(ع)، عاشورا، الزهرا (س) و امام علی(ع) سازماندهی شده‎اند که عملیات هلی برن، ضدهلی برن، دفاع شهری، امداد و نجات، عملیات تاخیری و سناریو منطبق با وضعیت شهر بوشهر اجرا می‎کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: در این رزمایش استاندار بوشهر به عنوان فرمانده قرارگاه رزمایش فعالیت می‎کند و معاونین استاندار نیز به عنوان مسئولان کمیته‎ها فعال هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: رزمایشی با این استعداد و گستردگی نیاز به همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‎های اجرایی دارد که برپایی این نشست بیانگر این موضوع است.

محمدحسن پرآور تاکید کرد: عملیات‎های سپاه  و بسیج در راستای آمادگی نیروها است که در خارج و داخل کشور به دلیل اینکه استان بوشهر شاهد حضور ناوهای امریکایی در خلیج فارس است اثرات قابل توجهی در نشان دادن اقتدار نیروها دارد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این رزمایش عظیم نشان خواهد داد که هیچ کسی به خود اجازه نخواهد چشم طمعی به این آب و خاک داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر همچنین بر برپایی هرچه باشکوهتر برنامه‎های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‎های اجرایی موظفند در برپایی باشکوه برنامه‎های این دهه همکاری کنند و تشکیل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است به زیبایی هرچه تمام‌تر برپا شود.

پرآور حضور مستمر مدیران دستگاه‎های اجرایی در برنامه‎های دهه فجر را یک ضرورت عنوان کرد./فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false