×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری ۸۵ نفر خرده فروش مواد مخدر در ۱ ماهه گذشته در چغادک

http://uploadpa.com/beta/12/l6v967ekv98m19vitjmn.jpgرئیس پلیس موادمخدر استان خبر داد : به علت کثرت مواد مخدر در چغادک وبه همت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در شهر چغادک در ۱ ماهه گذشته تعدادزیادی از خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر در چغادک دستگیر شده اند

به گزارش "چغادک نیوز"،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در گفتگوبا خبر نگار چغادک نیوز گفت : تا کنون ۱۰۰۰ ماده مخدر محرک و توهم زا و آرامبخش در سطح جهان شناسایی شده است ودر حال تولید ومصرف می باشد که استان بوشهر وشهر چغادک نیز در بحث فروش و مصرف این مواد مستثنی نیست.

 

http://uploadpa.com/beta/12/l6v967ekv98m19vitjmn.jpg
سرهنگ حجت اله نوری افزود : در شهر چغادک هم که از مناطق آلوده به فروش ومصرف زیاد مخدر می باشد در ۱ ماهه گذشته ۸۵ نفر خرده فروش را در چغادک دستگیر نموده ایم که این روند به صورت مستمر ادامه خواهد یافت .

وی خاطر نشان کرد : در ارتباط با پاکسازی نفاط آلوده بخصوص شهر چغادک این آمادگی را داریم که با همکاری مردم اقدامات ضربتی خوبی را انجام دهیم .

وی یاد آور شد : مردم شریف استان بوشهر وشهر چغادک می توانند باشماره تلفن های۳۵-۲۱۸۲۸۳۲ ستاد خبری این اداره تماس حاصل نمایند و ما را در بحث شناسایی و دستگیری هنجار شکنان مواد فروش یاری نمایند ./ انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false