×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گشت های شبانه مسولین در شهر چغادک

چند وقتی است که گشت های شبانه توسط مسئولین در شهر چغادک بصورت سازمان یافته برگزار می شود و باعث شادمانی مردم ولایتمدار این شهر و تقدیر و تشکرازآنها شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،بخشدار بخش مرکزی بوشهر بصورت منظم چند وقتی است که جهت درک و لمس معظلات اجتماعی شهروندان  چغادک با خودروی کلانتری و به همراه پرسنل آن در این شهر اقدام به گشت زنی می نمایند که باعث خرسندی شهروندان این شهر شده است .این طرح چند وقتی است که اجرا شده و بصورت منظم در بخش مرکزی نیز در آینده نزدیک اجرا می شود .

 

ساعاتی پیش بخشدار بخش مرکزی جناب آقای صالح رحیمی و فرماندهی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ فرج شجاعی و ریاست شورای شهر آقای غلامرضا حیدری و آقای حسن زارع عضو شورای شهر به همراه فرماندهی و پرسنل کلانتری شهر چغادک اقدام به گشت زنی در شهر چغادک نموده اند و در مورد معظلات اجتماعی و پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی موضوعاتی را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

جناب سرهنگ شجاعی  در مورد برخورد با هنجارشکنان شهر چغادک گفت : طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح حوزه استحفاظی با بکار گیری ۶ واحد گشت شامل گشتهای خودرویی  و موتوری در حوزه استحفاظی چغادک اجرا شده و تعدادی موتور سوار و مضنون نیز دستگیر شده است  که اقدامات قانونی آن در حال انجام می باشد و تلاش در جهت تقویت گشتهای انتظامی به طور مستمر در دستور کار می باشد .

لازم بذکر است با حضور گشتهای متعدد خودرویی و موتور سوار نیروی انتظامی در سطح شهر چغادک که مایه آرامش و امنیت شهروندان شده است موجبات تقدیر و تشکر شهروندان این شهر را از نیروی انتظامی بعمل آورده است .و مردم این شهر خواستار حضور موثر در کنترل و یشگیری از جرائم در این شهر هستند ./انتهای پیام

http://uploadpa.com/beta/12/s056s4kebwy79qjgoxbw.jpg

 

http://uploadpa.com/beta/12/x9xu7qdls7xdmwtc6b.jpg

 

http://uploadpa.com/beta/12/c8tun4su3sbch2ngze7.jpg

 

http://uploadpa.com/beta/12/9cybz56sdx5twhpmhqr7.jpg

 

http://uploadpa.com/beta/12/x9xu7qdls7xdmwtc6b.jpg

 

http://www.uploadpa.com/beta/12/nkfprqpe04q71r53tsuj.jpg

 

عکاس : محمد اشکاوند

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false