×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ما مسئولین درمقابل اعضای خانواده وفامیل وجامعه وکشورمسئولیم

http://uploadpa.com/beta/12/vntq52pf0cw0en1gfkxn.jpgبخشداربخش مرکزی بوشهرگفت: موج اسلام خواهی درسراسرجهان نشان ازایستادگی مردم ایران ورهبرانقلاب است وما مسئولین درمقابل اعضای خانواده وفامیل وجامعه وکشورمسئولیم.

به گزارش "چغادک نیوز"،بخشداربخش مرکزی بوشهردرجمع مسئولین شهرچغادک گفت: چغادک شهری است که غروبها در مساجد آن که وارد می شوید بیشتر نمازگزاران آن جوانان می باشند و شهری است که کمترین نگرانی ها را در بحث امنیتی دارد وشهری است که در ولایتمداری سرآمد است ودر نهایت شهری است که کمترین مسائل سیاسی را دارد وخوشحالم که خداوند توفیق خدمت گزاری را در شهر چغادک وروستاها نصیب من نموده است .

http://uploadpa.com/beta/12/vntq52pf0cw0en1gfkxn.jpg
صالح رحیمی نظام دینی جمهوری اسلامی ایران را مبنی بر مردم سالاری دانست وگفت : ۳۰ سال حضور مردم پای صندوق ها وحضور در انتخابات حق آنها ست .

وی ضمن تاکید بر موج اسلام خواهی در سراسر جهان اظهار داشت : اگر امروز در جامعه اهانت به قرآن ما می شود ، چندین هزار قرآن چاپ می شود  واگر امروز در جامعه به پیامبر ما توهین می شود می بینیم که در کشورهای اسلامی اسم فرزندان خود را محمد می گذارند . اینها از ایستادگی مردم ایران ورهبر انقلاب ما است امروزهمه ما مسئولین درمقابل اعضای خانواده و فامیل جامعه مسولیم .

وی افزود : دشمنان بحث شان نظام خانواده وانقلاب اسلامی است و نه انرژی هسته ای و باید به نسل جوان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن را نشان داد .

وی ادامه داد : مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر دست رد وناامیدی را به استکبار خواهد زد.

وی خاطر نشان کرد : مردم ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای نشان خواهند داد که از انقلاب ورهبر خود دست نخواهند کشید ودهه فجر باید به مردم واگذار شود چون دهه فجر مردمی است باید مردم آن را کنترل کنند وفضای سایبری باید دهه فجری گردد و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز نمونه و باشکوه برگذار شود ./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false