×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چغادک شهر عاشورائیان ، شهر شهید ابوتراب عاشوری وشهر ولایتمداران

خطیب جمعه چغادک گفت : ، چغادک شهر ولایت مداران است کدام شهری را سراغ دارید که با این جمعیت کم با ۱۹۰۰ زائر به سمت کربلا حرکت کرده باشند مسئو.لین عزیز توجه ویژه ای به این شهر لازم است ، بنده عرض می کنم خدمت مسئولینی که دارند زحمت می کشند و دائم توجه کردند ، یک توجه ویژه ،که کمک کنید و ما را یاری کنید در این شهر…

به گزارش "چغادک نیوز"،

 خطیب جمعه شهر چغادک در خطبه های نماز جمعه این هفته چغادک خطاب به مسولین گفت :  مسئولین عزیز شهر چغادک ، شهر عاشورائیان ، شهر شهید ابوتراب عاشوری ، چغادک شهر ولایت مداران ، شهر امام  زمان (عج) مثل همه این کشور به اهل بیت ارادت دارند که در این شهر ارادت ویژه ای ست نسبت به اهل بیت (ع) ، عزادرای ها را ببینید ،پرچم های مشکی را ببینید ، کدام شهری را سراغ دارید که با این جمعیت کم با ۱۹۰۰ زائر به سمت کربلا حرکت کرده باشند .http://uploadpa.com/beta/12/buemyox4l4p8x830evj.jpg

حجت الاسلام سید مجید موسوی ادامه داد :  این حقیقتی است غیر قابل انکار،لذا هیچ اتفاقی و هیچ حادثه ای و هیچ جریانی نمی تواند آبروی این شهر را به خطر بیاندازد . و نمی تواند لطمه دار و لکه دار کند آبروی این شهر را ، این شهر شهر ولایت است ، شهر افرادیست که فدائیان رهبر هستند ، فدائیان امامشان هستند .

موسوی افزود :  مسئو.لین عزیز توجه ویژه ای به این شهر لازم است ، بنده عرض می کنم خدمت مسئولینی که دارند زحمت می کشند  و دائم توجه کردند ، یک توجه ویژه ،که کمک کنید و ما را یاری کنید در این شهر ، خیلی ها گرفتار فتنه شدند ، ما هم گرفتار چند فتنه ای شده ایم .

وی یکی از فتنه های پیش رو را همین بد حجابی برشمردند که خانواده های شهروندان را از هم پاشیده است ودر ادامه گفتند : عزیزان من الان  دارم اعلام می کنم به شما ، دارد مرد بر زن فتنه می کند زن بر شوهرش فتنه می کند بر اثر همین بدحجابی ها،باید نهی از منکر کنیم و مسئولین هم باید کمک کنند ، یاری کنند.

وی فتنه دوم  را این چنین برشمردند : فتنه دوم  بحث این زهرها و مواد مخدراست که جوانان ما را از پا درآورده ، مردم عزیز شما هم نباید ساکت باشید ، شما هم باید امر و نهی کنید ، امر به معروف و نهی از منکر کنید .

امام جمعه چغادک  در خصوص فتنه دوم خطاب به مسولین  ونیروی انتظامی اظهار داشت : مسئولین ، نیروی انتظامی، کلانتری عزیز که قبلاً فعالیت خوبی داشته اند و هنوز هم دارند ،اقتدار هست ، باز  هم فعالیت های خوب و پاکسازی داشته باشند .

حجت الاسلام موسوی در خصوص فتنه دوم خطاب به بسیجیان گفت : همه این را می دانید تا وقتی که نیروی مخلص بسیج روی موتورهاشان سوار می شدند کسی جرات نداشت علناً بیاید مواد فروشی کند ، کسی جرات نداشت کاری علنی انجام دهد اما از موقعی  که این اقتدار ازشون گرفته شد ،حالا به هر قانونی ، به هر توجیهی  ، به توجیهی که کار فرهنگی انجام بشود ، کو کار فرهنگی؟ کو کاری که جوانان ما را از دام اعتیاد نجات بدهد ؟ کو که من نمی بینم .

وی خاطر نشان کرد : لذا نیازاست که توجه ویژه ای داشته باشید نسبت به این شهر که نتوانند یک عده این شهر را آلوده کنند ، جوانان ما را از ما بگیرند ،هر موقع که ما شاهد فوت بعضی از عزیزانمان باشیم در اثر همین مصرف مواد مخدراست نباید این چنین باشد.

خطیب جمعه چغادک به مسولین پیشنهاد نمودند :  نیاز است که به همت مسئولین و خیرین ، یک مرکز خوب ترک اعتیاد و همراه با مشاورین خبره و متخصص باید در این شهر دائر شود

حجت الاسلام موسوی متذکر شد :  باید به این شهر  واقعاً کمک بشود و یاری شود عزیزان ، بماند بحث مبلمان شهری ، بماند بحث آسفالت کوچه ها و مانند اینها که خیلی این دولت  کمک کرده در این بحث ، ما را از این فسادها و از این جریانات نجات بدهید، حالا بماند اون ظاهرهایی که باید انجام بگیرد .

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false