×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه شهرداری چغادک به مناسبت بازگشایی مدارس

شهرداری چغادک به مناسبت بازگشایی مدارس آمادگی خود را اعلام کرد

به گزارش "چغادک نیوز"، شهردارچغادک ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس از انجام برنامه‌هایی همانند سالهای گذاشته شهرداری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.مجموعه شهرداری در آستانه فصل بازگشایی مدارس برای خدمات رسانی به دانش آموزان و فرهنگیان شریف آمادگی کامل داشته و برنامه ریزی مدونی ارائه خواهد داد.

عبدالله کردگار با اشاره به برگزاری تشکیل ستاد  مهر ویژه بازگشایی مدارس در تشریح اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده برای بازگشایی مدارس اظهار داشت: مباحث آموزشی و فرهنگسازی، رنگ آمیزی و زیباسازی فضاهای مدارس، شستشو و نظافت مدارس و معابر منتهی به مدارس، اجرای فضای سبز مدارس،  همکاری در پرداخت قبوض آب و برق مدارس و مسائلی از این دست در مدارس سطح شهر انجام شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد :در این برنامه ها، تجهیز و تعمیر آبخوری های مدارس، خط کشی مسیرهای منتهی به مدارس، آماده سازی معابر و نصب علائم ترافیکی وجمع آوری دستفروشان اطراف مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود : شهرداری چغادک و مجموعه مدیریت شهری سعی دارد تمام تسهیلات را برای سال تحصیلی ۹۱-۹۲ ارائه دهد تا دانش آموزان بتوانند با آسایش و آرامش کافی به درس و تحصیلشان بپردازند.

شهردار چغادک از طرح شهردار مدارس خبر داد و خاطر نشان کرد :  این طرح امسال با همکاری مدیریت آموزش و پرورش  شهرستان بوشهر و مدیران مدارس این شهر  در تمام مدارس شهر چغادک اجرا خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false