×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیام شهردار چغادک در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص)

شهردار چغادک در پی هتک حرمت به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)با ارسال پیامی بدین مضمون این حرکت را محکوم نمود

به گزارش "چغادک نیوز"،متن این پیام بدین شرح می باشد

بسمه تعالی 



پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)منبع  محبت و مهربانی و انسانیت است آن حضرت سرآمد همه پیامبران الهی است .اهانت و توهین به پیامبر اعظم اسلام اهانت به همه مسلمین جهان است .کجایند سران کفر ،آنهایی که ادعای دفاع از حقوق بشریت سر می دهند،آنها به حقوق میلیونها مسلمان بی احترامی کردند که نشان از کینه ، ضعف و ناتوانی و ذلت دشمنان اسلام است.



پیغمبر اکرم(ص) همه چیز خود را فدای اسلام کرد تا پرچم توحید را به اهتزاز درآورد و ما جان ناقابل خود را فدای اسلام و پیامبر اسلام می کنیم.



بار دیگر استکبار جهانی در سناریو از قبل طراحی شده ، ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم(ص) را مورد اهانت قرار داد و با این اقدام موهن و شیطانی خود، قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد. بی‌تردید این گونه اقدامات گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه و جهان و استیصال و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان و به حق اسلام است .



اینجانب ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و غیرانسانی  این جنایت ضد دین -ضد اخلاقی وضد انسانیت را به محضر ولی‌عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"، و همه مسلمین جهان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false