×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتقال برق نیروگاه اتمی از چغادک به شبکه سراسری

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: هم اینک ۸۵۰مگاوات برق تولیدی نیروگاه اتمی بوشهر از طریق ایستگاه چغادک به شبکه سراسری منتقل می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد رضا مشفقیان در آیین بهره برداری از طرح توسعه ای پست ۴۰۰کیلو ولت برق چغادک استان بوشهر اظهار داشت: با بهره برداری کامل از نیروگاه اتمی بوشهر به دلیل این که اولین دریافت کننده برق آن استان بوشهر است وضعیت پایدار بدون نوسان تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری برای مشترکان در پی خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: با بهره برداری از طرح توسعه ای پست ۴۰۰کیلو ولت چغادک استان بوشهر ظرفیت این پست به هزار مگاوات برق افزایش یافت.

مشفقیان افزود: برای اجرای طرح توسعه ای در پست ۴۰۰ کیلوولت چغادک ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر بیان کرد: با توجه به این که بار تولیدی این ایستگاه را چندین خطوط خروجی دریافت و روی شبکه سراسری متناسب با نیاز جریان پیدا می کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشفقیان اظهارداشت: همزمان با بهره برداری از طرح توسعه ای پست ۴۰۰ کیلوولت چغادک، ایستگاه ۲۳۰ کیلوولتی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات آمپر در ورودی شهر بوشهر نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی گفت: کل بار مصرفی شهر بوشهر ۱۸۰ مگاوات است که با افزایش ۱۶۰ مگاوات به ظرفیت آن تا چندین سال دیگر پاسخگوی نیاز مشترکان خواهد بود.

این مقام مسوول افزود: برای اجرای برخی از طرح های توسعه ای در شهرهای بوشهر، گناوه و کنگان نیاز به همکاری شهرداری ها و مسوولان است./بوشهرنیوز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false