×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روند عملیات گازرسانی به مناطق مختلف استان باید تسریع گردد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر، به بررسی وضعیت فعلی گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، به ویژه شهرستان های بوشهر، گناوه و چغادک پرداخت.

به گزارش "چغادک نیوز"،نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر، به بررسی وضعیت فعلی گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، به ویژه شهرستان های بوشهر، گناوه و چغادک پرداخت.

در این نشست ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیرامون گاز رسانی به ویژه در حوزه انتخابیه، تسریع در اتمام و تکمیل عملیات گاز رسانی در سمت غربی شهر بوشهر مورد تاکید جمیری قرار گرفت. همچنین مقرر شد ۲۰ کیلومتر به شبکه گازرسانی در سمت جنوبی شهر بوشهر اضافه گردد.

مهندس حسینی از افتتاح شبکه گازرسانی به طول ۴۰ کیلومتر در شهر گناوه در هفته دولت جهت استفاده مشترکین خبر داد و قرار شد تا پایان سال به میزان زیادی به خطوط شبکه گازرسانی در این شهر افزوده شود.

در این دیدار جمیری ضمن اشاره به عملیات گازرسانی در بخش غربی شهر چغادک، عنوان کرد: طی جلسه ای با مهندس اوجی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، موافقت ایشان در این زمینه گرفته شده و به مهندس حسینی اعلام شده است. البته در مورد چگونگی اجرا این پروژه مقرر شد که در جلسه ای با حضور نماینده حوزه انتخابیه، شورای شهر و نماینده شرکت گاز استان، تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false