×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ضرورت دایرشدن شعبه ای از کمیته امداد در شهر چغادک

یکی از آرزوهای مردم وافراد کم درآمد شهر چغادک انتقال دایره ای از نهاد مقدس کمیته امداد به شهر چغادک می باشدکه با وجود وعده های داده شده هنوز عملی نگردیده است

به گزارش "چغادک نیوز"،صفر جعفری عضوشورای اسلامی شهرچغادک ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع)اظهار داشت  :یکی از ویژگی های حضرت علی (ع)یاری رساندن به مظلومان و ستم دیدگان و نیازمندان بود.که ما نیز با تاصی از آن امام  همام کمک به ایتام واقشاربی بضاعت را باید سرلوحه زندگی خویش قراردهیم.

ایشان با اشاره به مشکلات عدیده افراد کم درآمدو بی بضاعت چغادک اعلام نمود :  یکی از آرزوهای مردم شهر چغادک که بیشترین آمارافراد کم در آمدو بی بضاعت در لیست کمیته امداد شهرستان بوشهر را دارا می باشدانتقال دایره ای از این نهاد مقدس به این شهر می باشد.

آقای جعفری خاطر نشان کردند : هرچند دراین چند ساله اخیر مسئولین شهر جلسات متعددی را با مسئولین ذیربط برگزار نموده و وعدهایی در این زمینه به مسئولین شهرداده شد و مانیز متعاقبا به مردم اعلام نمودیم که باعث خوشحالی زیادافرادتحت پوشش گردید ،اماهرباربه دلایلی وعده های داده شده و تصمیم های گرفته شده در جلسات عملی نگردید.

ایشان افزودند : اکنون در این ایام مقدس شهروندان تحت پوشش و بی بضاعت چغادک و روستاهای تابعه در انتظارعملی شدن این امر مهم می باشند.زیرابا این کار هزینه های گزافی که مددجویان عزیز جهت دریافت حقوق و مزایای که ازطرف این نهاد به آنها داده می شود.حذف می گردد که خود کمک بزرگی جهت رفاه حال این عزیزان می باشد.

وی یاد آور شد :درهر حال از زحمات نیروهای خدوم مدیریت محترم کمیته امداد شهرستان بوشهر نباید غافل شد چرا که سالهای متمادی است که این امر خطیرو پرزحمت رابه دوش می کشند تا بتوانند رضایت مردم و در پی آن خشنودی خداوند متعال را کسب نمایند

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false