×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چغادک نیازمند ایجاد شعبه اقماری تامین اجتماعی

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: چغادک و عالی‌شهر نیازمند ایجاد شعبه اقماری تامین اجتماعی هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"،  عبدالکریم جمیری در دیدار با مدیران و معاونان اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با برخورداری از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، پتانسیل بالقوه‌ای دارد که نیروی شاغل سایر استان‌ها را نیز به خود جذب کرده است.

وی اضافه کرد: در کنار این ظرفیت‌ها و به فراخور آن، قسمت اعظم و چشم‌گیر خدمات و بودجه از استان خارج می‌شود و به همین دلیل نیاز است که سازمان تأمین اجتماعی استان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس افزود: با توجه به بعد مسافت و جمعیت شهرهای چغادک، عالی‌شهر و روستای تابعه، و با توجه به اینکه بسیاری از نیروی شاغل در شهر بوشهر نیز از این شهرها و روستاها هستند، نیاز به ایجاد سریع شعبه اقماری در این شهرها احساس می‌شود که روزانه مسیر طولانی ۳۰ کیلومتری را طی نکنند.

وی به اهمیت ارتباط مردم و نمایندگان مجلس اشاره کرد و ادامه داد: انعکاس پیشنهادات و ارجاع طرح‌ها به صورت کارشناسی شده از سوی مردم و مسئولان به نمایندگان، بیان آمار و عملکرد به صورت مستمر و واقعی و ارتباط شفاف رویکردی است که زمینه ساز تبیین جایگاه و تضمین‌کننده افق آینده استان است.

جمیری تأمین اجتماعی را نقطه عطف، شناخت و آسیب‌شناسی قوانین در بخش اشتغال و تولید دانست و ادامه داد: در سازمان تأمین اجتماعی نقاط ضعف و قوت قوانین در سطح اجرا مشخص می‌شود.  

وی وظیفه اصلی همگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی را عمل به قانون عنوان کرد و گفت: باید پایداری در اصول و اقتدار در اجرای قوانین در سرلوحه امور باشد و همه قانون را در ارجحیت قرار دهیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس اضافه کرد: همه مدیران باید عمل صحیح به قانون، داشتن طرح و برنامه به‌روز با شرایط مردم استان و پافشاری در اجرای برنامه‌هایی که موجب ارتقا و ارائه خدمات بیشتر می‌شود، را وظیفه خود بدانند./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false